女人與五行(1)

2007/12/08 10:51:03 網誌分類: 文化
08 Dec

陰陽五行學說是中華民族的特產...五行相生相剋..才能平穩安定..維繫這個世界和人倫..這是我的淺見..木生火.火生土.土生金.金生水..相剋就是相隔一位.如木剋土....

講到女人是水...好多人都這樣說...咁男人.那不就是土..土佬個土..真的喎...

冇人說土婆..認識女人..應該去睇水..有空去大海..河流..瀑布..溪流...小川..

應有盡有....細心觀察....水的特性是甚么...善變...隨波逐流...柔順..激情.土佬要有份量..才可剋制水性的泛濫.....水能生木...木不就是孩子...

一個家庭..一個土佬..和水..一起就是和稀泥...天上下起了大雨...土佬總有被沖走的機會..所以大家想到在土上種些樹木..泥土就不會鬆散...水能生木..

這個任務..當然是女人做啦..這樣就成一個家庭了.五行學說講.木盛則土乾..生咁多個仔女..做老豆...個荷巴點會唔乾.木性太旺.斂之以金..

金能制木也.土生金..金是甚么...金真是偉大..它能制服木..<兒女>

.又能生水..<妻妾.>土如何生金呢..??!!睇男人的本事了..

所以自有人以來...就那么重視.!!那么金莫非萬能..又不是..

都說五行求的就是平衡.!!如何平衡..有空再去想想..<金石仁獨家出品>

回應 (2)
我要發表
則卷小雲
則卷小雲 2007/12/08 14:13:01 回覆

我有兩個, 大仔加細女, 大仔是我老公也, 細女就是囡囡啦~

則卷小雲
則卷小雲 2007/12/08 12:48:23 回覆
今時今日, 荷包有冇水的年輕人, 也不愛生兒育女啦~ 除非一個唔小心中左, 都係得一個起, 兩個止, 那些子女就是金啦! 金菠蘿是也~
user