減肥妙法

2015/10/27 08:34:47 網誌分類: 健康
27 Oct

減肥妙法「少」食一半

莎莎國際主席郭少明尋日出席一個競步活動,見佢身形比之前清減咗,原來佢喺呢四年期間,足足減咗三十磅咁多。究竟郭少明有咩妙法?佢話個秘訣就係習慣將每餐嘅食量都減到以前嘅一半,例如以前食一塊牛扒,依家就只會食半塊。

郭少明講起減肥時就話,其實佢依家食嘢都冇刻意少油少鹽少糖,咩食物都照舊擺落肚,就算畀舊梅菜扣肉佢,佢都一樣照食,不過為咗減磅,佢食嘢時就會食少一半。咁剩低嗰一半食物點處置呢?郭少明就話:「畀老婆食囉」。郭少明又憶述,最初減肥時一開始瘦得好快,三個月就瘦十磅,但之後進度就慢咗落嚟,需要持之以恒。佢又話,試過買衫時專登叫店員畀細兩個碼自己,個店員仲以為佢開玩笑,其實係佢好了解自己貪靚嘅性格,買咗靚衫著唔落,就會逼自己減到著到為止喎。

-----------------------------------------------

我退休一年後,瘦左十磅!其實我並冇刻意減肥----刻意減左幾十年咯,體重咪一樣隨住年齡增長!

何解自己瘦?梗係要撇除左病嘅緣故先啦。

我自己認為要上班,便一日三餐響街外食,即使食嘅份量少(我一個飯盒食唔倒三份一),但係外面煮嘅嘢油份多(更加唔知係咩嘢油)、菜少肉多(麥兜都話啦:食肉唔食菜,肥死你呀).......加埋加埋咪日子有功囉!

退休後,唔需要應酬(冇大茶飯食),自煮每餐一碟菜加一種肉,間中煲吓老火湯(依家煲湯連鹽都唔落)、蒸魚唔落熟油,整好淋橄欖油.....又係日子有功......哈哈!咁就「無情情」瘦左。

做人真係「何必刻意求佳境,自有奇逢應早春」!

回應 (3)
我要發表
2015/10/28 06:54:47 回覆

我唔食,飲水都會肥。 {#iconb_261}

2015/10/27 17:29:37 回覆

减肥真係甘架!我最初輕左十五磅,習慣左,衣家保持住十磅。

383383
383383 2015/10/27 16:27:53 回覆

郭少明又憶述,最初減肥時一開始瘦得好快,三個月就瘦十磅,但之後進度就慢咗落嚟,======================

哈…如果不是進度慢左,豈不是,每三個月減十磅,三年咪減…

user