新不如舊

2015/11/02 13:57:00 網誌分類: 影視
02 Nov

無綫演員荒問題持續,而家啲電視劇集主角配角嚟嚟去去都係嗰幾個,新嗰啲演員又未成氣候。其實好多人都好掛住無綫嘅「那些年」,「那些年」嘅精彩電視劇,「那些年」嘅好演員。

日前,有傳媒報導指無綫已向離巢已久嘅藝人求救,其中廖啟智、唐文龍及苑瓊丹已答應回巢拍劇。去年廖啟智為港視拍攝劇集《選戰》贏得一致好評,回巢後即擔正做男主角,喺12月即將開拍嘅《律政強人》中仲會同方中信首次合作,演技大鬥法,好期待啊!唐文龍亦喺訪問中表示其實無綫呢兩年一直都有搵佢幫手,可惜一直都夾唔啱期。好多網友都覺得佢外表型格,演技又唔差,仲話好想快啲睇到佢嘅演出喎!
呢個雖然係好消息,但係新血係必須嘅!好似香港情況一樣,過多廿年,退休人士多過勞動人口,真係唔知點算?
尋晚「無線」播左個「分豬肉大獎」,睇兩睇唔對路:人人有獎,不分好醜---果啲好演技嘅同啲冇演技嘅齊齊獲獎,係我就唔去星架坡攞獎:有失身份!
頂佢唔順,轉睇明珠台,又係冇嘢睇!惟有早啲搵周公傾計。
尋日拎左啲果皮出去晒。呢啲果皮晒左三年架啦!晒埋今年就可以收埋佢等升值(發夢冇咁早!「哎呀大仔」話起馬要有廿年先值錢,我都唔知有冇命等)。晚上收左入屋放響我間房,成晚聞倒陳皮香。
尋晚出街食晚飯飲左杯奶茶,預左會失眠;但係居然好快入睡,仲一覺睡到天明添!唔知同啲果皮有冇關呢?(早前我響12/9/2015網誌介紹過:床前放橘子可安眠)
噓!又叉遠左。
無論任何行業,新血是必須的。問題是「無線」自從新管理層當政後,用人惟親!不論好醜,但求就手,所以搵晒啲港姐做女一;唉!港姐除左個樣得之外,演技欠奉;當然假以時日,會有一兩個可以脫穎而出也不定!但係響佢地未成氣候、甚至橫睇掂睇都唔似係有潛質嘅時候,晚晚監觀眾睇佢地,係咪虐待吖?
再者,近年選出嚟嘅港姐,好多連個樣都唔得(聽聞有位叫「豬扒」港姐喎)!不過,個樣唔得演技得都冇問題,張繼聰咪係一個好例子囉!
雖然依家套套劇都俾觀眾鬧爆,但係「無線」繼續我行我數---一來依家係一台獨大,你有本事咪唔好睇囉;二來據聞「珊姐」話之你鬧,最緊要有noise啫,有人鬧咪有人氣囉!
似乎藝人都好似果皮咁,磨練越久,演技越好、越襟睇!
回應 (0)
我要發表
user