不使自己愧疚的一票!

2015/11/06 07:16:28 網誌分類: 政治
06 Nov

尚有十七天便是四年一度的區議會選舉投票日,「警務督察協會」罕有地出了通告,提醒警察同僚及其家屬,要行使公民權,投下「不會使自己愧疚」的一票!

我所認識的警務人員,一向政治冷感;加上在投票當日,警務人員均特別忙碌---除了日常工作外,更加要協助選舉事務處維持選舉當日秩序,特別是票站附近,隨時會發生事端,令警方疲於奔命。

一場「佔領」鬧劇,令警務人員突然清醒---明白到香港安定,警方有責----唔係淨係防上罪案,人心污染較打家劫舍更嚴重!打家劫舍受影響嘅嘅係少數,人心污染傷害嘅係整個社會;如果果班不知所謂、自以為是嘅人入倒議會,香港未來難有安定、更莫說繁榮!

個人希望警務署亦能夠多加配合---譬如盡量安排時間,讓警務人員可以投了票才上班、或在票站開放前下班,如果兩樣都安排唔得,也應在票站開放時間內,安排他們前往投票!香港生死存亡,盡在11月22日。

咁樣講係咪有點誇張?區議員可以做得咩嘢?咪加多幾個休憩處、避雨亭、斑馬線....之類...

如果你地咁樣諗就錯啦!

須知道:來年是立法會選舉,今年區議會選舉結果,足以影響來年立法會選舉結果.......你地好想立法會繼續「拉布」、咩嘢都做唔倒咩?你地好想立法會開會、好似台灣咁唔文明,動不動掟杯掟碟咩?如果祇係想睇吓鬧劇嘅,睇「無線」就得啦!唔好搵香港前途嚟「較飛」。

早前網誌一連幾日講左「區議會選舉:我點選?」,今日想請各位選民留意吓有那些候選人是藏頭露尾:明明屬於某黨、或者親近某黨,而唔敢光明正大咁承認者。

何解?因為驚俾個黨連累囉!又或者唔肯定選民點諗,避吓風頭先。

所以,即使候選人聲稱屬於無黨無派,都要認真查究,唔好俾人矇騙呀!

最簡單咪留意吓佢身邊果啲係咩嘢人囉!見佢同隻「癲狗」影相嘅,佢都係同類啦;難度你同我會同隻「癲狗」影相咩?佢行埋嚟,我都即刻彈開啦,我唔驚瘋狗症呀?

回應 (0)
我要發表
user