「Van家」家事小百科

2015/11/12 09:09:50 網誌分類: 生活
12 Nov

作為「一家之煮」,很多日常生活小常識要知。從何得知?朋友、資訊節目、上網....依家上網真係要咩嘢、有咩嘢,不過是否真確要自己試過至知。

我相信有煮食嘅家庭,蟑螂必是家中常客。咁有咩嘢法子消滅佢呢?首要梗係要家居清潔啦,不過清潔都唔一定有用!

有人同我講:家有「嚴蛇」(正字是檐蛇)便沒有蟑螂。講真果句:如果二者不可兼失,我寧願捨「嚴蛇」、取蟑螂!你知啦,「嚴蛇」個樣幾核突,呢樣嘢真係要以貌取蟲呀---係歧視佢架啦!

我曾經買滅蟲用品,結果啲蟑螂真係死晒,但係一柜都係死屍,好得人驚;我覺得與其毒死佢,不如趕走佢好過啦!

上網搵倒嘅消滅蟑螂方法 :

a.洋蔥驅蟑螂洋蔥其實也可以驅除蟑螂,你可以將洋蔥切片,放一盤在室內,蟑螂聞到洋蔥味便會立刻走開,除此之外,洋蔥片同時還可以暫緩室內其他食物的變質時間。

 
b.黃瓜氣味驅蟑螂不說你不知,原來黃瓜散發的氣味可以驅除蟑螂,你只要把鮮黃瓜放置在碗盤的櫃子裡,蟑螂就不敢接近,再過兩三天,你再切開黃瓜,使它繼續散發黃瓜味,這樣就可以繼續驅除蟑螂。

c.糖水罐頭捕蟑螂拿1至2個罐頭瓶,放3匙食糖加半碗開水弄成糖水,再將瓶子放在蟑螂活動的地方,例如屋的牆角處及任何陰暗的地方,務求令蟑螂盲目地墜入圈套。

d.硼砂麵粉殺蟑螂 你可以準備一份硼砂、一份麵粉,以及少許糖,然後將它們調勻,做成有如米粒大的餌丸,再將丸狀物體灑在蟑螂經常出沒的牆角處,以及任何陰暗的地方,蟑螂吃了它後,即會被毒死。

e.鮮桃葉氣味驅蟑螂將新摘下的桃葉,放在蟑螂經常出沒的地方,蟑螂聞到桃葉散發的氣味,便會避而遠之。

f.桐油加熱捕蟑螂你可以買100至150克桐油,再將桐油加熱,令桐油變成黏性膠體,然後將它塗在一塊15厘米的木板或紙板的周圍。你亦可將平日收集得來的厚紙片及盒蓋,放上有油膩香味的食物作誘餌,但用作誘餌的食物不可太大塊,若食物佔了紙太大的面積,極有可能無法黏住蟑螂,那就要小心了。

我另外搵倒一個方法:用八角---蟑螂怕八角/香茅/九層塔嘅味道。三者中,我認為用八角最方便、亦較便宜。買左返嚟用網質禮物袋盛著(唔駛買架,好多時買嘢有得送),掛在廚柜內:

{#IMG_20151111_111134_BURST6.jpg}

我試左呢個方法兩個月,覺得可以。

此外,煮食經常會用到蒜頭、乾蔥和洋蔥。洋蔥當然可以每次買一兩個用,不過我喜歡響超市成袋買:放兩個響廳同房,據稱可以吸左家裡的感冒菌,得唔得?唔知喎!至於蒜頭、與乾蔥,買一袋有排用。

我試過用廢棄的絲襪盛好掛起,便可保存很久,幾個星期絕無問題:

{#IMG_20151111_110638_BURST1.jpg}

至於另一種家中常備煮食品:薑。有網友教路:用錫紙密封放雪柜---保存兩三星期亦絕無問題。

回應 (0)
我要發表
user