我揀了,你揀左未?

2015/11/13 11:33:43 網誌分類: 政治
13 Nov

還有一個星期,便是四年一度的區議會選舉投票日,已登記的選民,響呢幾日內會收到選舉事務處寄出的「投票通知書」,通知你於本月22日星期日,帶著這張「投票通知書」及身份證,到上面寫著的投票站投票。

 

即使你收唔倒此通知書,如果你肯定自己是選民,祇要帶同身份證,到所屬的投票站,一樣可以投票。假如你唔清楚投票站的地點,好簡單啫,問吓自己選區嘅候選人,佢地一定樂意告知---不過,最好唔好當日先問啦!一般而言,區議會選區細,所以每一選區通常祇設一個投票站;新界較偏遠的鄉郊地區,才會於一個選區內設多個投票站。

 

較早前,我曾經就「區議會選舉:我點選?」響網誌講左幾日;我梗係貫徹始終,照足我所講嘅「抽除法」決定揀邊位啦。

 

尋日收倒「投票通知書」連同候選人簡介。我的選區有四位候選人:

 

A-----從未見過此人,報稱做「物流」,海報指某某人全力推薦抱歉!我都唔知某某人係咩嘢水?

 

B-----前為區議員,因犯刑事案判罪而失去區議員席位;去年「佔領」、「鳩嗚」樣樣關佢事;海報上寫著「癲狗全力支持」;報稱是「民主黨」黨員,但據知該黨冇推薦佢參選

 

C-----「工黨」黨員,職業報稱為社區幹事

 

D-----現任區議員,職業是工程師,屬工聯會

 

首先抽除嘅唔駛講都係B君啦!除左好事,佢樣樣做齊喎。

 

其次咪係C君囉。須知道:「社區幹事」其實並不等同是「社工」,社區幹事可以講係某些人為了鋪路參選議員,所以有正經工唔做,響議員辦事處做助手,藉著議員老板的身份,方便佢地接觸選民。工黨(現任主席涉嫌曾收「黑金」)?唔理佢推薦邊個,請便啦!

 

至於A君,唔識佢,冇選佢嘅理由!我近年聽得電台節目多,才知道「物流」呢份職業好廣泛,送外賣、貨櫃車司機…..都算係!

 

揀淨一位現任區議員。響佢在任果四年,我經常見佢現身區內,唔係淨係臨選舉先見人,同其他幾位比較,都唔駛點諗啦掛!

 

講真吖,揀邊個其實冇可能去到投票站才決定。如果你到果日都決定唔倒嘅,唔選好過選啦:與其亂投、不如唔投!

 

 

回應 (1)
我要發表
2015/11/14 10:48:10 回覆

大家都要盡一位公民的責任!當日必定要去投票

user