鋤強扶弱?

2015/11/18 07:19:19 網誌分類: 政治
18 Nov

香港人同情心氾濫,好嘅係此乃人之常情:正是惻隱之心,人皆有之!壞的是很容易被人利用,結果變成好心做壞事!

上星期去高山睇「騷」,遇倒一位多年冇見嘅曲友;記得佢上次(四年前)係區議會選舉候選人,最終落選。幾年冇見,咁啱區議會選舉在即,於是問:「今屆有冇參選?」

答:「冇囉!仲敢制咩?」

我:「哦!你上次參選係咪工聯會支持?」據我所知,佢同工聯會經常一齊攪活動。

答:「係就好啦!最慘唔係,最後係「?黨」(一個環保團體,現在經已唔存在)成班人話支持我;但係參選後,卻無一人協助,真係要自食其力!」自食其力?好吖!好仔不論爺田地吖馬。

我:「咁又係慘啲,如果工聯會支持,佢地一定會分配人手,唔會俾你孤軍作戰。」

答:「最慘係輸左選舉後,又因為「選舉支出」報數有問題,上左廉署解話好幾次。」

我:「嘩!區議會選舉經費幾萬蚊至喎,盤數有幾難?我幫立法會候選人做盤數,百幾二百萬都冇問題!」最緊要清楚條例、樣樣嘢有單有據啫!真嘅數難唔倒我、做假數難度高好多!所以識得做假數嘅會計師咪值錢囉!

講咁耐,想講咩嘢啫?

咪係想講:參選冇政黨支持好辛苦囉!政黨有的是錢:真金又好、黑金又好,總之金錢雖非萬能,但係參選就無財不行!

我個選區其中一位候選人:雖然聲稱屬於某黨,但係據知某黨並未推薦佢參選,當然亦唔會撥款同撥人幫佢手啦;所以佢參選以來(未參選當然人影、鬼影都唔見啦),我祇見其刀旗(又稱直旗,挷在路旁欄杆的旗)、不見其人!

尚有四天便是選舉日,終於見倒佢「浦頭」啦!簡直係「老人與旗」---「一支公」託住啲旗,一枝枝梆在欄杆上;跟住又一個人「企街」派單張。(選舉條例:見旗唔見人係違法架!)

奇怪的是:所謂「曹操亦有知心友」,難道佢衰到連一個朋友都冇?

響冇政黨支持下參選,首先要考慮吓財力與人力。

財力方面,參選區議會區區幾萬蚊,唔難(有正當職業,問銀行借都借倒、冇正當職業,問「財仔」借亦唔荒借唔倒)!如果要賄選,咁就多多都唔夠。

人力方面:我假設每個人都有朋友。要參選,晨早便要跟朋友打定招呼,請佢地響參選呢一兩個月幫手,計清楚自己有足夠人手,才好參選!

須知道:即使你有十多廿人幫手,唔等如你有呢十幾廿票,因為佢地唔一定係你嘅選民!但係如果連十幾廿個幫手都搵唔倒、甚至係一個幫手都冇嘅,可唔可以斷定呢位仁姊經已眾叛親離呢?抑或佢識嘅都係f a c e b o  o k朋友,淨係可以纸上談兵?

雖然種種跡象均顯示佢係完全冇可能獲勝,但係實情又未必。何解?咪因為香港人太有同情心囉!一來喜歡鋤強扶弱、二來抱住玩吓嘅心理!選「長毛」都係咁嘅心態---有人鐘意睇人做「騷」!有人唔希望一面倒!但係一面倒又有咩嘢問題?今次選舉就係要清楚告知果班嘢:佢地嘅想法、做法都不獲普羅大眾認同!

 

回應 (0)
我要發表
user