冰菜炒豆豉魚柳

2015/11/24 08:42:12 網誌分類: 食譜
24 Nov

 我十一月十五日網誌介紹「蒜茸炒冰菜」,當時我覺得冰菜味道偏淡;上次我從賣有機菜的菜檔買,廿六蚊斤,我買左半斤十三蚊。

今日見「祥興」有得賣,而且好靚仔,用透明膠盒裝著,八蚊一盒,十五蚊兩盒。我問菜販一盒有幾多?佢竟然話唔知!今時今日咁嘅服務態度真係....結果我買左一盒,返閨開嚟睇,份量同上次差不多,即係半斤左右----盒外冇寫重量,反而英文描寫著冰菜含有多種維他命和礦物質。

{#IMG_20151123_132658_BURST1.jpg}

既然我上次覺得淡,今次嘗試用罐頭豆豉魚柳煮。我未用過呢隻罐頭,所以開嚟試過,佢都唔係幾咸,較朱江橋牌淡好多!

材料:

冰菜約半斤

一小罐豆豉魚柳

{#IMG_20151123_141841_BURST1.jpg}

豆豉魚柳原罐用叉叉爛魚柳,倒入鑊爆炒一會,放入冰菜略炒見轉色即可。

{#IMG_20151123_173214_BURST1.jpg}

註:

一. 視個人口味加鹽、糖或魚露調味。

二. 冰菜有點像吃刨冰---脆得嚟唔硬,啱晒老人家食!

回應 (1)
我要發表
2015/11/24 11:36:13 回覆

{#iconb_22}

user