陸羽仁
陸羽仁
陸羽仁

短炒軍工

2015/11/25 09:24:24 網誌分類: 未分類
25 Nov
昨日最搶人眼球的國際新聞莫過如土耳其戰機是土耳奇在敘利亞邊境擊落俄羅斯一架戰機。土耳奇話該戰機飛入土耳奇領空,警告咗10次都無回應,所 以將之擊落。普京大帝話俄戰機在敘利亞境內4公厘,事件尤如在背後捅俄國一刀。事件即時嚇到土耳奇及俄羅斯股市跪低,分別大跌4.4%及3.1%,拖累歐 洲股市平均跌1.3%,其中德國股市及法國股市齊跌1.4%。不過美股先跌後升,杜指收升0.1%。

土 俄關係緊張化使該地區石油供應可能受到干擾,Seaport Global Securities宏觀經濟策略師赫斯廷斯(Richard Hastings)表示,「中東地區遲早會發生重大事件,會使該地區的能源體系受到打擊。」令近日不斷尋底的油價鹹魚反生,紐約1月份原油期貨跌升 2.7%至每桶42.87美元,創3周以來最大單日漲幅。

有分析指出,被擊落嘅俄國戰機機型係 「蘇-24」戰機,其實可以講係戰機之中嘅「古董」,與土耳奇的F16,可以講係香港足球隊同巴西足球隊,完全係「無得揮」。分析指出,今次事件,不難想 像,軍工業板塊的牛市信號,起碼俄羅斯好大可能會積極提升空軍勢力。事實上,隨著ISIS嘅肆虐,已經令到全球嘅軍事工業因為將有大把生意而笑到合唔埋 口。

單睇美國,美國軍工股股價最近半年就升到「嘭嘭聲」。其中Raytheon由6月29日至昨日,股價大升了32.2%;Lockheed升20.9%;Northrop Grumman升17.8%,波音比較弱,亦升了6%。

內地安信策略徐彪認為,本次俄羅斯戰機被擊落可能意味著,俄羅斯跟北約之間的摩擦將進入更加直接而且粗暴的階段,A股市場軍工板塊橫盤已久,行情一觸即發,另外考慮到近期官媒不斷發聲,軍改預期愈演愈烈,中東衝突再起,亦有利軍工股。

香港軍工概念股不多,其一中隻係中航科工(2357),最近彈到6.97元就回落,或可以再試一試高位。但要留意俄羅斯戰機被轟落呢類事件,影響可能較短暫,宜以短炒心態視之。

美股昨日早段亦受到歐股大跌拖累,杜指中上最多跌過108點,但中午已經收復所有失地,橫行至收市,收報17812點,微升20點;標普500指數升3點,收報2089點;納指平手離場,收報5103點。

美 股回穩,靠油價反彈推動能源股造好,杜瓊斯能源指數昨日大漲2.2%,支撐大市之外,另外亦與美國出爐的經濟數據好消息多過壞消息有關,美國昨日公佈的第 三季GDP增長,由此前嘅1.5%向上修正至2.1%,接近市場預期的2.2%。另外,昨日公佈的標普/凱斯席勒房價指數顯示,美國20大城市綜合房價指 數第三季上漲0.2%,過去一年內的房價指數上漲5.5%。當中有三個城市,包括三藩市、丹佛與波特蘭的房價三個月內漲幅超過一成。與2006年最高峰比 較,9月房價指數仍然落後12%。

不過,美國11月消費者信心指數就麻麻,下跌至90.4,差過上月的99.1以及市場預期的100,係14個月以來最低。報告指出,目前狀況指數由上月的114.6下降至108.1,而未來預期指數亦由88.7下降至78.6的兩年來最低值。

美股進入「候加息階段」, 正在橫行消化可能加息的影響。

陸羽仁
回應 (34)
我要發表
2015/11/26 10:13:50 回覆

陸SIR你好:

本人聽你的建議, 在$19.78買入招商銀行, 在$3.57買入中國銀行, 但近來都好像無乜上升動力咁, 請問該如何看待呢?

謝謝!!!

2015/11/26 09:43:32 回覆

陸sir早晨, 好耐冇留言啦~

我最近有一筆人仔定存到期, 雖然唔係大數, 佔資產好少, 但想問下是否應該把人仔先轉返做港紙好的? 定係用去買香港的國債, 其實我覺得香港的國債好似得2.8厘, 一的都唔吸引, 一個唔小心都貶咗值, 係唔係呢?

另外之前高位入左2828@137, 2822@16.8, 5@76, 2388@33, 604@3.9

除了604, 其他都冇咩起色, 雖然應該都有少少息, 之前買入都係想投資, 咁而家應該點好呢? 先賣左定唔好理佢地?

謝謝陸sir! take care!

李聯廣
李聯廣 2015/11/26 09:10:01 回覆

其實整件事件疑點重重,據報導土耳其稱俄戰機飛入領空17秒,事發境內區域只闊2.5公里,一架時速千餘公里的戰鬥機只需幾秒便飛過,用導彈鎖定到發射都要準備一段時間,除非係早有準備。唔知UN有冇辦法(或有膽)找到真相。

animal666
animal666 2015/11/26 06:22:38 回覆

千金小姐
2015年11月26日

  市場熱話之一係電能實業(006) 股價及相關新聞 私有化不成功,呢個千億「大刁」觸礁,主要因為公司手頭持有大量現金,小股東覺得合併作價不夠吸引。交易受挫,相關股份短期自然受壓。長建(1038) 股價及相關新聞 收報68.8元,微跌0.36%;電能成為包尾藍籌,收造70.55元,挫2.9%;長和(001) 股價及相關新聞 也跌0.39%,報103.6元

  一早都估到,即使電能小股東覺得換股價低,小超人都唔會不斷加價,所以好易散㗎。電能手頭大把錢,小股東期望派息,能否如願仲未知。未來電能業務主要睇佢點樣善用手頭子彈,同埋海外業務表現。至於香港業務,就真係唔係咁樂觀。因為現時政府做緊諮詢,未來准許利潤回報調低在所難免,關鍵只係幅度而已。

  本地電力有減價壓力

  財經及庫務局局長陳家強昨日喺立法會表示,政府在2008年度推出電費補貼計劃,之後三次「加碼」,向250萬個兩電住宅用戶,每戶合共發放了9000元,計劃到明年6月底期滿。四輪電費補貼計劃合共涉及223億元核准承擔額,至2015年10月底,承擔額尚餘超過8.4億元。

  家強局長重申,電費補貼是一次性的紓緩措施,並非恒常計劃,必須設有限期。

  由2008年推出以來,已多次延長使用限期,補貼不是現金津貼,當局會繼續聆聽社會的意見,不宜無了期延長計劃。?家政府累積補貼二百幾億電費,若然停止補貼,市民電費的支出負擔肯定大增,要求削減回報的政治壓力都幾難頂。

  現時本地電力公司准許回報有百分之九點九,自計劃生效後,全球通脹和資產回報率大跌。

  同時,本地增長進入高原期,扣除通脹實際經濟增長只有百分之三、四,未來可能更低,市民加薪幅度都唔好得幾多,明顯比准許回報率為低,喺複利效應下,電費佔生活支出同營商成本的比重有增無減,只不過因為有補貼,減輕了公眾的痛苦指數。

  不過,好多人同企業都呻電費貴,環境局局長黃錦星講到明要減回報率,但減幾多好大機會係下屆政府去決定,呢個亦係好敏感的政治議題。

  本地電力業務喺今時今日投資回報偏低下,係一塊大肥豬肉,但呢塊肥肉食咗咁耐,係咪可以食落去已有好大疑問,所以電能好醒目咁趁好價將呢瓣業務分拆成信託基金上市,實行套現。?家坐擁巨資,本來呢個千金小姐,長建想迎娶佢入門,點知禮金講唔掂數,千金小姐又變成待嫁姑娘,可能又要寂寞一輪。

  天能炒作「新三板」概念

  至於港股微跌幾十點,算係有驚無險。俄羅斯戰機遭土耳其擊落,中東局勢火上加油,好彩午後內地股市發力,帶挈港股收復部份失地,恒生指數收報22498點,跌89點。

  A股午後題材股大漲,證券、銀行止跌回升,帶動滬指上行,創業板全天表現強勢,刷新反彈高點,午後一度衝上2900點。市場?家焦點仲係創新概念股。

  除了內地創業板,天能動力(819) 股價及相關新聞 宣佈有意分拆屬下業務上新三板,股價連日大漲,昨日再創一年高位,收報7.17元,升了3.3%。

  天能動力表示正考慮將旗下天能能源在內地新三板上市,早幾個月已經推薦該股的中金認為,天能能源主要從事研發及銷售鋰動力電池產品業務及鎳氫產品業務。該行相信,分拆短期內對天能動力盈利影響有限,因鋰電池業務佔2015上半年收入的3%。

  該行認為,鋰電池業務在新三板的估值很可能比天能目前估值更高,維持「推薦」評級,目標價7元。佢連目標價都升破埋,如果有貨可以食住一半胡先,博喺低位撈番。

  陸羽仁

 

 

2015/11/26 05:32:29 回覆

2015-11-25

Dow Jones Industrial Average (^DJI) 

17,813.39  Up 1.20(0.01%) 4:20PM EST

Prev Close:17,812.19
Open:17,820.81
Day's Range:17,801.83 - 17,854.92
52wk Range:15,370.30 - 18,351.40

 

Dow Jones Industrial Average (^DJI)

2015/11/26 01:23:39 回覆

依家兄,袋鼠玩啲war game,係玩佈陣及後方支援(經濟體),軍武『實戰』/手眼協調就唔係好掂  {#iconb_261}

2015/11/26 00:20:44 回覆

袋鼠兄,

在下淨係識玩ace combat, 空對空既話, 如果對方機師係高手, 拉唔到敵機入射角, F16飛彈基本上係唔會射得中, 當然如果你果隻係F22, 迴旋幅度勁快勁大, 就另計

反而地對空導彈係超難閃避, 俄佬套野係堅既話同霸左叙利亞制空權冇乜分別

2015/11/25 23:40:26 回覆

希望俄羅斯啲防空導彈操作員,有本事分清楚啲F-16,係由美國機師定係土耳其機師駕駛。

2015/11/25 23:32:47 回覆

依家兄,近排靜到抽筋,難得有話題 (雖然件事唔係好事,唔係願見發生嘅嘢) 又大家都有興趣講吓,吹多幾句水而已。

2015/11/25 23:25:04 回覆

袋鼠兄真係有國家視野, 在下學到野

2015/11/25 23:18:14 回覆
火頭有45公里長… 無得救,只有等天氣轉,或等佢自己燒完





2015/11/25 22:55:33 回覆

挑,土耳其唔想事件升級,一早就應該學克里姆林宮發言人 (初時… 但係土耳其第一句已經glove off,所以而家講嘢就拳拳到肉),或英國 foreign office 講曖昧嘅外交語言,例如『it would be unwise to comment further until we have more certainty on the facts』,唔係第一句就『action was taken to bring the jet down』,真係唔知啲大國同細國嘅外交發佈,係咪質素差咁遠,定係早有目的。

2015/11/25 22:39:50 回覆

美國佬炸咗daesh成年都唔見成果,只係見daesh除咗繼續出口黑市石油,出口恐襲訊息只有變本加勵,而家普京出馬就有啲成績睇吓,加上佢已經直接清楚講出成個問題所在,對於有恐襲陰影嘅西方平民及評論員,都好難唔做佢粉絲。

daesh - 伊斯蘭國;用『伊斯蘭』稱呼那個恐怖組織,對絕大多數伊斯蘭教徒唔合理,所以會盡量用這個英文名詞

俄羅斯看來比較成功,大慨是因為有聯繫區內嘅地面部隊參與,包括伊朗共和革命軍及黎巴嫩真主黨Hezbollah民兵,都係長期有戰爭經驗。

反之美國轟炸表面幫助庫爾德族,但如果庫爾德族成功擊退區內其他派系,又會唔會將佔據地據為己有?而且土耳其係長期仇視庫爾德族,絕對唔會願意見佢壯大。

俄羅斯嘅目標十分明確簡單,維護敘利亞阿塞德政權,為持在區內有駐腳地,daesh只係其中一個障礙目標嘅組織。

土耳其嘅目標亦十分簡單,剷除地區世仇,包括敘利亞阿塞德政權、庫爾德族,同時增加地緣政治影響,制衡區內以伊朗為首嘅什葉派勢力。潛意識之中,或者仲有一個復興鄂圖曼帝國嘅民族主義。多個土耳其在區內扶植嘅叛亂組織之中,daesh係最突出、最成功。

顯而易見,俄羅斯與土耳其目標對立,加上兩個強人政權,『勢軍力敵』(土耳其係北約成員),在明在暗之衝突,在所難免。

相比之下,西方國家之中,尤其是美國,兩個好難同時發生嘅對立目標,regime change 及 anti terrorism (一個係剷除敘利亞政權,另一個剷除區內仇美嘅恐怖主義組織);當初錯就錯在於阿拉伯之春後,將叛亂組織工作外判俾土耳其,養大一隻daesh怪物;之後佢老美曾經嘗試另行建立親美組織,結果使咗5億美元,兩隻手數得晒嘅人頭,帶埋所有武器失咗蹤。更大問題係,自己盟友土耳其另有目的,唔一定完全配合美國行動。

這樣也許解釋美國出動戰機轟炸一年都無乜成果,俄羅斯卻能在個多月內見到有進展。

大戶終結者 ( 等人齊 )
大戶終結者 ( 等人齊 ) 2015/11/25 22:24:03 回覆

老尾喱幾日會唔會奶野?    {#iconb_284}

2015/11/25 21:51:45 回覆

袋鼠兄一講就中

俄軍蘇-24戰機遭土耳其擊落,引來俄羅斯強烈不滿,俄羅斯國防部長肖古(Sergei Shoigu)表示,將會把俄軍現役最先進的S-400防空系統,運送至敘利亞拉塔基亞(Latakia)的克美明空軍基地(Khmeimim)進行部署。


另方面,土耳其總統埃爾多安表示,蘇-24戰機昨天是在土耳其的領空被擊落,更指部分殘骸跌落土耳其國境,造成兩人受傷,但強調土方不希望事件導致局勢升級。

2015/11/25 20:13:48 回覆

依家兄,無記錯俄帝在敍利亞都有個竇口(海軍基地),所以俄帝幫敍利亞作空襲,在意義上已經係第二個克里米亞… 兩個地方都係俄羅斯後園、兼有軍事策略價值。

2015/11/25 19:10:07 回覆

袋鼠兄,

F16有好多種, 相差可以好遠,不過su24都係戰機, 如果機師有心避唔比人吊住機尾應該不至於極速收皮, 不過近年少有真正打仗, 多數都係吊住你尾兇你, 所以su24機師唔避都正常, 尤其係俄佬空軍成日都入侵他國領空, 比他國戰機吊尾係平常事, 點知………人地真係射9佢, 咁就玩完

不過可以肯定帝王普京一定有仇必報, 中東局勢將會非常動蕩, 袋鼠兄有冇提議邊度有潛力做第二個creamia?

2015/11/25 16:28:49 回覆
animal666
animal666 2015/11/25 15:44:23 回覆

Buying in 2357 @6.68...

SIGH...

 

 

 

2015/11/25 15:41:58 回覆

無記錯嘅話,Su-24同F-16應該係同一年代嘅古董戰機,分別在於F-16多用途戰機,但係用於空對空截擊為主,而Su-24則是空對地攻擊機,空對空格鬥唔夠火力,所以在進入有戰鬥機防空敵區,就一定要有戰鬥機,例如米格機(同年代嘅係MiG-23,已退役),加入戰鬥群護航。

本來目標係無防空力量嘅伊斯蘭國及反叙利亞政府游擊隊,所以唔使有戰鬥機保護;就算土耳其講嘅故仔係事實,但係土耳其都明顯係要攪大件事做法 。不過最好笑係土耳其戰機早已入侵敍利亞合法政府領土 (雖然淪陷區)否則17秒真係唔知土耳其點講急口令發出10次警告。

2015/11/25 14:04:47 回覆

想問下陸Sir 點睇航空股. 油價徘徊$4x 美元, 但670, 753 都表現麻麻. 

2015/11/25 14:00:11 回覆

終於見底了 {#icons_cat5}

2015/11/25 13:27:51 回覆

網管先生:login留言有問題,會自動彈出,請幫忙睇睇,謝謝~

2015/11/25 10:26:25 回覆

早哇~~~~

大戶終結者 ( 等人齊 )
大戶終結者 ( 等人齊 ) 2015/11/25 10:25:23 回覆

{#iconb_62} ...............   {#iconb_3126}

2015/11/25 09:58:02 回覆

TC 

繼續發功  {#iconb_62}

我的軍工蟹貨, 就看這回能否全身而退啦. (記住提點下 {#icono_85})

2015/11/25 09:47:39 回覆

『教主七言,很燈很給力!』 {#iconb_626}

1、沒有電力的明燈毫無意義。

2、如果不準備買賣就不要張開嘴炮。

3、真正的股神要不斷想辦法,而真正的明燈要不斷掙紮。

4、一旦遭博美欺負,瞬間就應當留言回擊。

5、我偶爾也有失準,但從來不裝樣子。

6、牛熊問題沒有談判,只有戰爭。

7、陸SIR BLOG友確實很多、但沒有一個是多餘的。

——亨仁

2015/11/25 09:37:05 回覆
立會直選布陣有啟發

2015年11月24日 (08:26 PM)

2015/11/25 09:33:31 回覆

『普京七言,很man很給力!』 {#iconb_626}

1、沒有實力的憤怒毫無意義。

2、如果不準備動武就不要拿起武器。

3、真正的男人要不斷想辦法,而真正的女人要不斷掙紮。

4、一旦遭人欺負,瞬間就應當回擊。

5、我偶爾也有頹廢,但從來不裝樣子。

6、領土問題沒有談判,只有戰爭。

7、俄羅斯疆土確實很大、但沒有一寸是多馀的。

——普京

2015/11/25 09:29:24 回覆

昨日一入大飛機,陸蛇今日就講「短炒軍工」,haha :)

2015/11/25 09:27:59 回覆

{#icono0_1}

 KFC
KFC 2015/11/25 09:27:41 回覆

Good morning.

2015/11/25 09:27:20 回覆

早呀~

user

最新回應

soho*
soho* 2023/07/21

20/7/2023 外交部:反對日方排海計劃有理有據
<匯港通訊> 因福島核污染水排海問題,中國強化限制日本食品進口,日本政府表示食品的安全性有科學保障,計劃向中方呼籲要求盡快取消進口限制。

外交部發言人毛寧回應時表示,中國政府秉持以人民為中心的施政理念,必須對人民的健康和海洋環境負責,反對日方的排海計劃有理有據,採取有關措施有理有據。

對於日本政府利用北約峰會、東亞合作系列外長會、東加勒比漁業部長會議等場合,為福島核污染水排海計劃辯解,並釋放不會推遲今夏啟動排海的訊號。

毛寧強調,如果核污染水是安全,就沒有必要排海,如果不安全,就更不應該排海。中方敦促日方正視國際社會和國內民眾的合理關切,停止強推排海計劃,以真誠態度同鄰國充分協商,切實以負責任方式處置核污染水,並接受國際監督。(WL)

soho*
soho* 2023/06/10

有美國撐腰的日本官員卑鄙無恥下流賤格自私, 將核災難輸出全球, 害人精將會受到詛咒

https://youtu.be/zBNGawiSC1o

soho*
soho* 2023/06/10

日本執意傾倒核水

日本福島核廢水排放入海的方案進一步推進,最快7月傾倒入海,在國際間引起極大關注。

日本政府一再強調計劃安全,惟說法無可否認極具爭議性,多國都強烈質疑,在安全疑慮完全釋除前,日方堅持推動計劃無疑非常自私。

本港作為日本農產品最重要市場之一,在此敏感時期,港府作出了周詳果斷的應對,加強日本食品檢測同時,亦已預備好禁制高風險水產,保障食品安全。

若信核廢水安全 日本何不自用?

日本政府在國內外強烈反對聲下,繼續核污水傾倒設施的工程,排放隧道基本竣工,東京電力公司本周開始在隧道注水,按照日方說法,現在距離正式排放只差最後一步,只待國際原子能機構(IAEA)的報告,料廢水最快今年7月排放落海。

事態發展引起區內國家強烈反應,中國駐日本大使館發言人指,將核污水向海洋一排了之不負責任,按國際法和《聯合國海洋法公約》等規定,日方有義務與可能受影響的國家充分協商;馬來西亞、南韓、俄羅斯以及多個太平洋島國也表達憂慮。

日方一再強調倒核廢水入海安全,但按日媒報道,東電5月份在核電站附近海域作檢測,發現有海魚的放射性元素銫含量,超標180倍,日本民眾也強烈反對排放計劃。

環境局長謝展寰曾向日本當局和日本駐港領事表達極度關注,直指日方若對核廢水安全有信心,應在本國尋求作灌溉等用途。

如今日本選擇將廢水排入海,而非注入當地的湖泊、河川,顯然也明白箇中風險,核廢水一旦進入自然環境,後患無窮,而且覆水難收。日方忽視這些合理疑慮,在國際社會未有共識下一意孤行推進計劃,做法非常自私。

香港雖然只有700多萬人口,卻是日本漁農業第二大出口市場,去年出口香港的農林水產品總值2,086億日圓(約117億港元),僅次於中國的2,783億日圓(約156億港元)。

隨著日本排放核廢水計劃推進,料愈來愈多國家或地區作出類似入口限制警告,日本將要承受自私行動的後果。

(轉貼9/6/2023經濟日報)

{#iconb_227}

大戶終結者 ( 等人齊 )

現在係頭條網註冊會去咗下載星島頭條 app。