雙料變雙失!

2015/11/26 08:02:38 網誌分類: 政治
26 Nov

走得入政治舞台,梗係希望能夠更上一層樓,由區議員「升呢」做立法會議員,最好就係兩樣都做埋啦!津貼雖然未至於收雙份,但係都足令人眼紅。

 

雖然議員所收的算是津貼,不是薪酬,但實際上唔少區議員真係當呢份係工,-諗住打過世架!問題係一旦落選,咁就「權」、「財」兩失;人到中年,想正正經經搵過份工打就難啦,有邊個樂意僱用一名過氣區議員/立法會議員?所以政治舞台,個人認為祇適宜有錢人、或者老豆大把嘅人參與,咁先至冇後顧之憂。

 

大約廿年前,香港有一段時期經濟低迷,很多大學畢業生後找不到工作,有人便選擇參選區議員;在我認識的區議員中,便有些是從那時走入政壇,至今仍是區議員一名;好彩佢咁於平淡,冇諗過參選立法會,咁多年來都在同一區內默默耕耘,所以剛派出嘅成績表,佢未來四年都有得撈-----如果一支公,咁就餓你唔死、飽你唔親嘅,如果要養埋老婆仔女嘅,咁就……

 

如果呢位仁兄有大志,參選立法會、甚至當選,佢可能會風光四年,但之後又如何?馮檢基、何俊仁、鍾樹根、葛珮帆最終咪一樣墮馬!

 

 

今次有以下幾位現任立法會議員參加區議會選舉,包括:

 

馮檢基、何俊仁、鍾樹根、葛珮帆、梁美芬、涂謹申、謝偉俊、王國興、田北辰、李慧琼(希望冇遺漏啦)

 

結果前四人均墮馬,而梁美芬與涂謹申僅屬險勝,保得住議席,但對手祇是選舉新丁,來年如果再選立法會可謂岌岌可危;至於李慧琼,我覺得佢勝出祇因對手太弱---兩位對手,每人攞得百幾二百票,簡直羞家!兩位對手其中一位近年逢選舉必參選:屢選屢敗、屢敗又屢選!可能大家會奇怪每次參選攞得咁少票,佢冇自知之明咩?

 

唔講大家未必知,正所謂醉翁之意不在酒。

 

上星期約左銀行經理傾計,做咩嘢?度水囉。

 

在等候辦理手續期間,經理問我:「我見有位現職律師嘅大學同學參選區議員喎(街度掛左宣傳橫額),做區議員好高人工咩?」

我答:「你都知啦,香港有幾個行業係唔可以公然賣廣告嘅(律師、醫生...);但係參選後,呢啲人就可以在選區內廣泛宣傳,駛幾萬蚊(選舉經費)就可以達到目的。佢地志不在當選,志在賣廣告啫!」

除此之外,亦唔排除有啲係精神有問題,既唔照鏡、亦唔照盆水嘅人士。

 

如果要做好一份工,淨係做區議員都夠你忙,更莫說是雙料議員要兼顧埋立法會果份。論津貼,立法會果份梗係好好多啦!既然如此,遇著兩者時間有衝突,梗係捨區議會而揀出席立法會活動啦!久而久之,選區佈居民見你唔倒,好容易俾人乘虛而入架!所以我奉勸大家,要嗎便祇做區議員、要嗎便祇做立法會議員,力不到不為財,做人唔可以太短視-----今次雙料、下次雙失!

 

但立法會議席有兩個是經區議員互選出嚟,咁佢地必須要當選區議員、才有資格循此途徑入立法會,所以馮檢基同何俊仁下屆咪冇得循呢個途徑成為立法會議員,變成雙失囉!

 

 

回應 (1)
我要發表
383383
383383 2015/11/26 13:13:02 回覆

一個人打幾份工,結果就是:立法會經常流會!

立會應該依出席率發薪。一年出席率低於某水平,踢出局!

浪費我們市民的錢!

user