由陳四姑開壇講起

2015/11/30 14:51:08 網誌分類: 講人自講
30 Nov

壇前拍烏蠅

越拍越神經

全場板凳冷

講者眼瓊瓊

 

呢嗱、嗰位陳四姑連全城十八所大教館館監就係施威都唔知、仲夾硬老屈張郭李曾經做過華大教館館監、亦居然會獲得講大門生會垂青、邀請她前在講大教館、擔任「紫荊未來印像」論壇主講嘉賓。點知等到夠鐘開壇嘅時候、發覺台下聽眾連埋工作人員和記者計算在內、總數也不足十人。陳四姑便惟有硬着頭皮要求將演講時間稍為押後、好讓主辦單位想想辦法。誰知到再開壇嘅時候、台下聽眾反而買少見少。陳四姑登時嬲到震、並在惱羞成怒之下撇低台下幾名捧場客拂袖而去。其實又唔怪得陳四姑嬲嘅。因為呢單嘢實在係太過陰陽怪氣吖嘛!大門生會既然擺得開個壇、就算真係冇捧場客、亦應該找班臨記來撐起個場、就唔使搞到拍烏蠅咁難堪啦!係嘛?!

 

呢嗱、上面單嘢反映出兩件事。第一係證明大書生根本冇興趣聽四姑肺噏。第二係今日陳四姑嘅號召力早已式微。年輕人不懂敬老、係因為佢哋仲未老、所以唔肯浪費時間應酬老人家是可以理解的。但係一個連牙都老掉嘅老江湖、居然連自己仲剩番幾多斤両都唔知、就未免太不像話啦!之但係、呢個世間上總有些志大才疏嘅人、明明知到力所不逮、但偏存僥倖之心、以為憑着投其所好就能嘩眾取寵。可惜嘅就係、投機取巧往往都係事與願違、今次四姑都可謂攞假嚟丟矣!事實上、很難令人相信一個在前朝衙門表現得唯唯諾諾、過度到當朝衙門之後又表現平平庸庸嘅人物、會有啥好東面拿出來跟別人分享。當年、四姑之所能夠成為飯盟共主、並唔係因為佢有料到、而係佢嘅特殊身份對反對派來講、有政治上嘅利用價值。只不過此一時彼一時、今日嘅陳四姑已非居廟堂之高、而是處江湖之遠、身價已經不比當年架喇!計我話、陳四姑倒不如速速遠離這個政治鬥獸場、並留在家中弄孫為樂好過得多啦!

 

 

回應 (0)
我要發表
user