2015年12月2日(星期三)(跑馬地夜馬)

2015/12/02 12:12:45 網誌分類: 賽馬
02 Dec

2015年12月2日(星期三)

星期三...糧頭又嚟跑馬地...

今晚跟進兩隻在季內有好表現,早前也有跟過的馬,但就要臨場睇下賠率。

第6場隻競駿高飛,今季羸左兩次都有我份 ,上次仲有16倍,仲係尾場,確證當晚羸了! (因為通常唔係尾場的話,之前羸嗰啲都好大機會捐番俾馬會~ )

今次隻馬其實再羸會有啲難度:(1) 第一次跑咁長...2200米... (2) 用番梁家俊,如果係郭能我信心大啲!可惜佢停賽... (3) 同場有隻同馬房而又有好大機會的凱倫之寶.....不過綜合各方,加上累積左落嚟嘅信心,今次如果臨場有5至6倍,我都會再買的!

尾場隻金筷子,上次剛剛推介錢照收時,見到只得呢隻灰馬仔撲上嚟!因而印象有點深刻!今晚應該熱了!但要睇之前呢個馬房表現係點先!如果之前李易達馬房有一、兩隻馬表現好的話,呢隻做變倍器信心大的!

今晚就介紹這兩隻:

第6場 : 3 競駿高飛
第8場:7 金筷子

請請~

回應 (0)
我要發表
user