肥蘭炒飯.

2007/12/15 12:51:25 網誌分類: 飲食
15 Dec

記者前往採訪香江大道某間蘭記飯店...因為這間蘭記飯店以炒冷飯出名.

記者:你好小姐.請問你是這店的老闆么.

肥蘭:好話,我是老闆.你叫我肥蘭可以.有乜問題,即管問.

記者:久聞你們的炒冷飯.只想討教.

肥蘭:過奬.我們的炒飯.是獨家經營.我可即時炒給你一試.

記者:多謝晒.求之不得.

肥蘭:助手.同我攞大舊飯來."知道,還有什么.?"助手問.

"醒目,再攞陳年珍藏的大肉腸.快!!"全都在這裡.老闆."助手說.

記者:這些看來都很殘舊的食物....?/"唏.越舊越好..你唔知架啦."肥蘭說.

肥蘭:先把大舊飯放落大鑊.烘乾...下少許生塩.開猛火.

炒行佢....助手.攞大肉腸來....一定要加生油....

 記者:有少許臭味??"你等一等再講."肥蘭說.

忘記了...助手最近我做了一份生豬肉..入去攞出來!!....記者先生你好快可享受這一美味炒飯了...不到三分鐘....肥蘭炒好了一碟臭味炒飯來.

肥蘭:記者先生你看..是否好好看呢...試一試啦....

記者:一看...連聲多謝說...很好..但我有點反胃.

肥蘭:講你知...這一個炒飯是當年我在大陸學來...當年人公社大躍進餓死幾億人..

記者:有冇咁嚴重...全國五億人..一家五口..咁埋家家都死左兩個人??咁你家死多少人....."我成條村只死了一個人..佢都八十幾啦....總之作大冇捐失啦..."肥蘭說.

記者:你們這些材料都那么舊還有人愛吃么.."唏...當年我都經常吃憶苦飯架..今日我照樣泡製...一樣有人受落...."肥蘭答.

記者:世界上那么多苦...為何他們獨愛此苦...他們是甚么客人呢?/

肥蘭:唏....唔止是人...連狗都愛吃架...越食佢地越愛...吃了會口中唸唸有詞....

中晒我的毒咒...哈哈...."咁你都可以?"記者說.

肥蘭:助手攞個蘋果出來...快..炒飯送蕦果..."嘩....這個蘋果生蟲了..."記者問.

"你唔知...就是因為有蟲...他們才愛食...這些蟲是會上腦..繁殖...只要唸咒...他們就會想到我的肥蘭炒冷飯...哈.哈..."..肥蘭.

記者:你的店那么小..生意怎做...

肥蘭:我們全做外賣....專人送到..

助手:我們每日都送到如:政治思覺失調復康院..性行為失調大學生宿舍.英美流浪犬之家....

性壓抑恐懼症候群醫院....總之他們都是我店的客人...

記者:哦....唔怪之拉..咁既飯都可以日日食..食极都唔厭..?!!

 

 

 

 

回應 (0)
我要發表
user