取消「代議政制」,一天光晒!

2015/12/07 07:43:27 網誌分類: 生活
07 Dec

想當年(一個人老左,就鍾意當想年架啦),香港仍是英國殖地,政府施政基本上暢行無阻。

當年祇有立法局,議員皆由政府委任。議員外藉人士居多,最叻咪出左個鄧蓮如爵士囉!不過,結果都嫁左外國人,依家做埋英國上流人。

英政府臨走前,攪出個所謂「代議政制」喎!好聽啲係還政於民---不過,就要響佢地全面徹退,香港正式回歸中國後才做到議員全由直選產生,幾惡毒吖!

原本以為回歸後,中國人管中國人會好好多,可惜吖!好多香港人明明外表係中國人,內裡卻是白心,所以唔肯認自己係中國人!既然唔認係中國人,咁就可以「老奉」咁攪亂香港。不過,英國/美國人除左多謝佢地幫手攪亂香港外,會唔會當佢地係英國/美國人呢?

依家通街都係議員,仲每四年有區議會選舉,每四年又有立法會選舉,偏偏兩者又唔係同埋一年,所以每遇臨近選舉年,一個二個便惟恐天下不亂,咩嘢都將佢政治化----尤其是果啲平日唔見人嘅大懶蟲,更加要趁呢啲時間「浦頭」,俾選民知道佢尚在人間。

政府每年撥給十八區區議會唔少錢,結果做成各家自掃門前雪----一個萬幾人嘅選區有幾大吖?咁多錢可以點駛?結果咪百二萬響深圳豎立隻塑膠燒鵝(幫當區燒鵝店宣傳)、三步一小休憩處、四步一大休憩處,再唔係嘅,咪起啲又阻掟、又冇實際用途嘅小巴/大巴有蓋候車處囉!此外,咪攪燈飾囉,動輒駛幾百萬。

個人認為冇左十八個區議會,政府仲可以宏觀咁研究地區設分佈。

依家有立法會又如何?政府施政有順利過咩?佢地得閒響議會度掟嘢(衰過地踎流氓)、得閒又拉吓布....除左浪費納稅人錢之外,我睇唔倒立法會對社會有咩嘢貢獻!除左果幾隻專門攪攪震嘅嘢之外(佢地攪完事就被趕出議會,出去煲煙雀局),我都好同情其他議員嘅---儘管無事可為,日日非法禁固你十幾小時都好攞命架!人生有幾多個十年啫,咁嚟嘥?

所以,計我話:一於取消呢個「代議政制」啦!

納稅人慳番好多錢:立法會/區議會議員津貼、呢班議員地區辦事處津貼、立法會/各區區議會職員薪津、十八區每年撥款,選舉事務處支出....反正過多廿年,香港老年人多過勞動人口,慳番啲錢做老人服務好過啦!

 

回應 (0)
我要發表
user