2015年12月9日(星期三)跑馬地夜馬(國際騎師賽日)

2015/12/09 11:12:49 網誌分類: 賽馬
09 Dec

2015年12月9日(星期三)

開始進入國際賽的賽期了!常識是買大馬房的馬吧?不過尾場又有隻點過好多次題的馬出...哎....

第二場,告東尼隻靚先生,已經兩場洗左底,用巫斯義,名牌馬房老牌騎師,兼有分頭,有可搏之道啊!

第九場,無辦法,睇番之前寫的東西,話隻馬今季有二WIN...所以就繼續追落去啦! 心好事成。

WP 2串3

第二場8號靚先生
第九場12號心好事成

請請!

回應 (1)
我要發表
2015/12/10 10:42:49 回覆

又到賽後檢討嘅時候!睇到朋友有跟進,我都好開心~

老實講,尋晚第二場的時候,我都未返到屋企,睇唔到2場隻8號點跑,但觀乎昨晚告東尼手馬的表現,好似留以有待... (留番星期日?)聽電台CALL馬...隻馬又係似蛋散咁講,跑到一段都無...之後唔知跟唔跟呢隻馬好...都係睇臨場賠率先再作決定了...

反而告東尼大佬 - 告達理,這位練馬師同新到騎師的合作是出奇的好!昨晚又有一隻"駿將"給新南非冠軍騎師嬴出!孖寶過落去...有八百幾蚊...超賠率~

尾場隻心好事成羸出!評馬人認為因場地!有天時地利才能膀出!希望因為咁...隻馬唔好加咁多分!因為我季初的觀察,仲爭一場!

其實沈集成又係可以睇落飛馬房!上次競駿高飛場次又係咁...今次又係咁...心好事成最後一分鐘又12倍打落去8倍,相反另外一隻金匯龍華都有飛落,但比較上來較小...最後呢隻都跑第3...

國際賽日,再考下眼光!請請!

user