有咳止咳,冇咳潤肺

2015/12/14 08:01:23 網誌分類: 健康
14 Dec

依家出街搭車,經常遇到隔離左右有人咳,但係極少有人會帶口罩!所以為左自己著想,隨身帶定以防萬一啦!

天氣忽冷忽熱,好容易會傷風感冒兼咳嗽。以下飲品,有咳止咳,冇咳潤肺;即使止唔倒咳,都飲唔壞人!

材料:

新鮮龍脷葉三兩(徹底洗淨,葉及莖均要保留)

桔餅兩個(檔販千叮萬囑叫唔好洗,洗去糖份便減低功效)

蜜棗四粒

南北杏

果皮

用五碗水煲滾,落所有材料再煲滾,收細火煲一個半小時,得湯約三碗。

{#IMG_20151213_141815_BURST1.jpg}

註:

一. 龍脷葉,主治清熱化痰,潤肺通便。用于肺燥咳嗽咯血大便秘結

File:Gyl7r96p.jpg

二. 桔餅:色澤橙紅、不含任何色素、口感細膩。桔餅是一種頗具特色的食品,是用帶桔皮的紅桔加工而成的天然食品,沒有桔皮中的苦味,具有潤肺止咳的功效,深受中老年人的歡迎。

 

以上兩者在花檔有售。如果買唔倒新鮮龍脷葉,可到藥材鋪買乾貨。

此湯很好飲,小朋友一定歡迎。

回應 (0)
我要發表
user