兇兆

2015/12/26 14:52:51 網誌分類: 生活
26 Dec

退左休之後,竹戰多左!我講嘅多,其實係個多月打一次啫,加上又唔係睹身家,正牌衛生麻雀;再者,我命中注定冇橫財命---所以我見倒啲「政棍」收「黑金」,咪憤憤不平囉!

不過,唔打麻雀、行出街都會破財,操曲一樣破財....咁即使次次竹戰都輸,一般都係輸三四百蚊啫;我地抽水食飯,幾百蚊玩成日包埋食喎,抵到爛啦!期間仲可以揶揄吓啲豬朋、又可以收吓風.....

尋日威啦,頭威頭勢,呢世人都未試過:自摸十三么呀,食十番!真係要果隻有果隻,好邪呀!心諗:今次仲唔一洗前恥,吐氣揚眉?

唉!做人真係唔好做得咁盡,招天衍架!

跟住果八圈輸死人呀!結果.........輸左八百幾,食完飯分番一百蚊水,淨輸七百幾!

豬朋又揶揄我啦:咁都叫做曾經風光過吖!

唔好意思,我都係鍾意細水長流:鋪鋪食三番夠架啦---山大斬埋有柴吖馬!我唔想做石堅呀。

回應 (0)
我要發表
user