天后:華姐清湯腩

2016/01/10 08:47:30 網誌分類: 講飲講食
10 Jan

呢輪每星期都要過天后兩次,所以今年嘅工展會我去左四次,因利成便、打破紀錄!

熟悉我嘅人都知我約人從來唔守時,祇會早到!尋日約會係十點半,呢種約會早又唔得、遲又唔得!所以我諗住過左天后才吃早餐,咁咪可以坐到夠鐘至應約囉。

我上午九時十五分去搭車,通常車程少過半小時;誰知足足等左廿幾分鐘才有車,車去到紅磡隧道口又塞一輪,結果食唔倒早餐!(回程仲慘:等左卅分鐘至有車!巴士公司路牌寫住5-10分一班車架!)

行經一間叫「華姐清湯腩」,醒起幾年前曾經有周刊推介過,於是約會後、大約十一時十五分便到此一試,食個早餐+午餐,盛惠$52。

雖然店內有其他食物,但係有心嚟試,梗係試佢嘅招牌菜啦!

清湯腩粗麵$40、腩汁蘿蔔$13。

食物一送到,見倒碟蘿蔔經已覺得唔對路:太稔!食味亦唔得!聲明係腩汁,但唔覺有。

至於牛腩,口感真係好複雜:一件「鞋」、一件「稔」、一件「靱」....

好彩個湯底都算唔錯!

不過,咁嘅質素,我屋企樓下隨便一間都好食過佢!

門外仍然貼上「蔡瀾」推介的周刊剪報,因已褪色,應是多年前的事。

正所謂創業難(我假設佢之前係好食嘅),守業更難!現今牛腩麵檔開到成行成市,佢隔離便是「大利清湯腩」,我唔知佢點解仲可以生存?

回應 (1)
我要發表
2016/01/10 10:49:04 回覆

我見到果樣就唔覺得會好食。我自已整都很好食。

所以我唔鍾意巴士,無時間預算,有地鐵的地方就一定搭地鐵。

user