雞蛋仔已是奢侈食物

2016/01/14 07:59:38 網誌分類: 講飲講食
14 Jan

早兩三年,樓下間「恆興」雞蛋仔每底十蚊,一次過買兩底收十八蚊!

自從同街開了間「媽咪雞蛋仔」後,雞蛋仔即時升格,每底十二蚊。當時我曾經講過,如果以原味比較,我認為「恆興」較佳;但係傳統口味最終不敵,「恆興」於大半年前結束了;依家要食雞蛋仔,祇能幫趁「媽咪雞蛋仔」,雖然附近有其他店鋪,但係始終食味、口感都不能相比。

我食過「原味」、「朱古力味」(我覺得最唔好食,太甜啦)、「芝麻味」,今日買左一底「紫薯蕃薯味」$22:

我起初都諗:究竟係紫薯定係蕃薯?原來真係兩溝架:

如果單憑味覺,紫薯味冇蕃薯味咁突出,但認真細嚼又真係食倒紫薯味!所以啫,食物呢樣嘢,識創新、又創得好嘅咪有「錢途」囉!你睇吓:

新口味價錢由$22去到$30都有!如果響較平民化嘅茶餐廳,食個午餐都得咯。

回應 (3)
我要發表
2016/01/15 00:04:35 回覆

祇要好食,不論傳统定新潮,我都樂意試!我地细個冇咩野食,有得食便覺得好食;雖然某些傳统技術可能失傳,但某些食品經改良後,可能食味更皆!人總不能固步自封,永遠响原地踏步?

2016/01/14 23:46:45 回覆

上次返港專程去北角買童年美食雞蛋仔,始終覺得唔及童年嘅味道!

2016/01/14 21:48:02 回覆

我由細到老都唔食架!我支持傳統!

user