議員也瘋狂之加人工

2007/12/20 20:44:28 網誌分類: 議員也瘋狂
20 Dec

     今天,立法會的一眾議員,都加了酬金;加幅可謂非常驚人,達到超過三十巴仙。今後,我們稱呼那些議們,不能只「尊敬」,而是「尊貴」的議員............

 

     ......因為,真係好貴

 

     市民普遍認為他們不值;但,問心,曾幾何時,他們會以市的意見    為依歸呀,自身利益緊要些。况且,他們都是香港市民,大可以話為民請命添。

 

(以下純屬假設)

     有人問那些大蛇議員:「你們認為今次的加幅是否合理?」

 

     「合理,當然合理!」蛇王議員答:「我哋出席率也只不過三成,加三成當然合理,但有朝一日我哋返五成或十成,政府要追補番。」

 

 

     好卿鬧人的議員搶着答道:「我就話一啲都唔合理,直情係侮辱,我哋係直選產生,應該有局長級的待遇。況且,我日鬧夜鬧,好嘥氣,想買番啲参茸燕窩補吓,又鬼咁貴,加果小小,點夠!」

     「咁,妳嘈少啲咪得囉!」

 

     「錯,剛相反,愈加得少,就愈鬧得多就真!」

 

 

      正小人的君子漢奸李終於忍不住搭口:「我就唔志在加幾多,我有外部勢力撐,要幾多有幾多,區區酬金,不涉爭逐。」

 

 

     火爆的毛蟲慶過火炭,咆哮道:「你有後台就講風涼話,我有咗呢筆錢,我做多好多棺材架,冇咗我响度攪攪震,你地玩得咁過引。加幾多唔係問題,只要有得加..........。」

 

      官生好整以暇,四四萬萬咁答:

「收聲,出年有得做至講啦!」

回應 (6)
我要發表
淺雪
淺雪 2007/12/21 21:40:03 回覆
咁,佢地既人工就梗係貴喇..呢點唔使問亞貴都知喇.唔恨得咁多.
巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2007/12/21 20:27:39 回覆

水皮老鼠

祝冬至快樂、聖誕快樂、新年快樂、股市向旺。

 

2007/12/21 17:04:48 回覆
呵呵呵呵........真係很「尊」的〝議員〞咯........
2007/12/21 12:02:31 回覆
我也轉行高唱民主,我建議2008年普選,2009年直選,2010年随便選,2011年任(意)選,2012年亂咁選...請先選我做尊貴的立法會議員,等我享受一下不用上班,不必開会也可白拿酬金的好处!還可以自由決定每年自己加薪多少呢!
2007/12/20 23:46:52 回覆

唔知呢三十個巴仙, 幾時生效呢? 唔怪得阿貓阿狗, 都想競選議員了. 有眼我們看,像長毛, 吃到肚滿腸肥, 野就唔見佢做, 天天只懂叫口號, 抬棺材, ,下一届, 若他再當選,唉....

2007/12/20 22:24:28 回覆
哈!引用藏小姐那句:打工仔,為自己爭取D福利有錯咩?唉!可憐我們D納稅人!
user