同「新城電台」說再見!

2016/01/17 07:35:21 網誌分類: 影視
17 Jan

自從「佔中」之後,為了跟貼時事,我每晚上床便通宵開著收音機聽「新城電台」;因為冇選擇:香港電台、商業電台我經已放棄左,因為該兩台太偏頗!

自此之後,愛上了「新城電台」,因為我覺得佢地嘅主持人講嘢比較中立。

晚上十一點至零晨兩點呢段時間,通常都係播聽眾打電話訴心聲之類嘅節目。有時講嘅真人真事我覺得好聽嘅、咪聽,唔好聽嘅,咪瞓囉!我最喜歡是一覺醒來,聽倒果個「晨曦,Good Day」節目,每早都會讀吓當日報章頭條,主持人又加啲意見、評語,一直聽到我出街食早餐為止。如是者,過左一年零三個月。

2016年開始,我發覺呢兩段時間嘅節目,突然間冇晒!可能節目主持人有宣報過,祇是我聽吓、唔聽吓,咁啱聽唔倒。

熟悉嘅聲音冇左、節目形式改變左。原本我份人都好肯接受新事物,節目改變個個電台、個個電視台久不久都會,但係我嚐試聽左兩個星期,都冇法子接受倒呢個改變,特別係晚上果個時段!因此,由今天起,我要同「新城電台」說聲再見,以後可以早啲瞓,有覺好瞓!

講開又講,聽左年幾,新城晩間嘅新聞報道員真乏係好唔掂:口齒不清!好似瞓緊覺俾人叫醒去報告新聞咁!

不過,我一向都唔聽「香港電台」同「商業電台」架啦!如果連「新城電台」都唔聽,咁係咪應該講:

                  我要同電台說「再見」呢?

回應 (2)
我要發表
2016/01/17 11:31:55 回覆

盧覓雪!

2016/01/17 10:54:10 回覆

聽Dbc數碼台啦,早上7:30開始到十點,有報章頭條,楊振耀中肯,我是他friends,在港常聽,移民後失去了收聽,近年才再找到他收聽,盧覓雪,馮振超,尹志強•••中肯敢言。十奌後梁思浩可以熄機,煩到震!

user