天心更難測!

2016/01/20 10:34:55 網誌分類: 時事
20 Jan

常言道:人心難測!不是嗎?以前細細個聽人地講(聽人講咋,講錯唔關我事架):潮州人好惡死!成日打老婆、成日互毆,但係潮州人好團結,如果有人打自己兄弟,佢地會維護兄弟,對付外人!

引申出來:即係話,我地關埋門打生打死一件事,外人唔可以打我地!

再引申出來:我地打內戰一件事,外國打我國、就一定團結起來,一齊對付外侮!

呢樣嘢!中國人一向都係咁。當然,唔同年代都出左或多或少嘅「走狗」;佢地為左個人利益、又或者為左自身安全,可以置國家安危於不顧。好彩,一向以來,這種人始終佔少數!

但係回歸之後,不知何故?香港越來越多這種人(?)!現今太平盛勢,呢啲人咁做當然與自身安全無關啦;既然無關,咁惟一關事嘅咪係錢囉!

為左錢,可以自己人打自己人;為左錢,可以放棄人格、放棄「樽鹽」,我真係要salute俾佢地、甚至要向佢地三躹躬添----唔係咩?咁高難度嘅嘢、唔係你同我可以做得到嘅!

人心固然難測,依家至知:天心更難測!

早前有報導:下星期一好凍,氣溫跌至九度,香港有機會飄雪。

尋晚上海位姪女whatsapp我,告知上海氣溫是零下一度。

我問:「有冇落雪?」

姪女:「冇!但係勁凍。」

我:「有傳聞話香港下星期一氣溫會跌至九度同有飄雪喎!雖然天文台否認左。」

上海零下一度都冇雪落,九度又有咩嘢可能落雪呢?

不過,今早天文台又調節左預測:

天文台昨預測下周一氣溫最低只有攝氏七度,較前日預測的九度更低,新界及高地再低幾度,有機會出現結霜或結冰,要到下周後期天氣才逐步回升。雖然天文台亦否認本港下周日及下周一會落雪,不過,日本氣象協會預測本港下周一氣溫急降至零度,較天文台的預測還要再低七度。

同樣是預測,相距咁遠,信邊個好?

原本我地呢啲御用閒人,天氣冷熱問題都不大!但係下個星期一要北上呀,再下個星期一要出「騷」呀,冷親就大件事!不過,熱親都唔好過,焗傷風仲辛苦過冷傷風架!

如果平時,我都好恨見倒落雪架!記得我2003年又係咁上吓時間去北京旅行,那時剛好開始溶雪---天氣灰暗,感覺好差!所以到依家有人問起我,我都會答:我唔喜歡北京!因為第一印象唔好囉。

相反,那次我從北京轉機往南京。飛機降落時,我從高處望下,南京啲花盛開,天氣又好,所以我喜歡南京。

有一段時間,姪女告知想轉去北京工作。我答:「北京唔好,留在上海好!」

我喜歡上海繁盛,還記得當時我離隊自由行,每當問路時,當地居民好有禮貌協助我。都係果句:第一印象好緊要!

唉!依家點算?惟有望天打掛,希望今次香港天文台預測準確啲啦!

註:為潮州人平反!

早前聽電台節目,其中一位主持人表示佢最近跟團往潮州旅行。她發覺當地居民非常友善,反而香港團友表現似大媽!所以主持人認為香港某些人,應該放下成見:內地人初次來港,可能因為興奮,所以說話大聲左;與香港人往別處旅行一樣,祇是大家祇見倒其他人表現、卻沒有留意自己表現。

 

回應 (2)
我要發表
2016/01/20 17:22:21 回覆

多谢!wongi

wongi
wongi 2016/01/20 16:07:33 回覆

送上急凍星星!

給你一個好的第一感覺呢!

白色的香港啊!

user