成功感!

2016/01/22 08:19:57 網誌分類: 音樂
22 Jan

我的粵曲導師曾對我講:「Van,如果你有咩嘢曲詞多出左嘅,俾份我參考,我要嚟做作曲題材。」

我份人樣樣事都好上心。半年前師伯因病唔可以再唱粵曲,於是將佢珍藏左好幾十年嘅曲詞俾晒我。我又執拾左一輪,每份曲留一份俾自己,送一份俾老師。

俾得老師嘅都係好舊好舊嘅曲(新曲佢點會冇吖)。舊曲通常冇「工尺譜」----以前啲伶人都係自己度啲腔嚟唱。

早兩個月,老師將一份我之前俾佢嘅曲譜上「工尺」,打好晒俾番一份我。心諗:佢俾得我梗係想我學唱啦!唔學好似好唔俾面佢喎!

於是咪約老師上課,學唱呢首曲囉!老師打算響「大棚課」時教呢首曲,不過原來有兩位佢嘅學生經已上「私鐘」學唱左。

結果,我用左四十五分鐘便唱完首曲。但係,我發覺有些位置唱唔倒;最終知道原來度「腔」嘅時候少左兩拍。

我問:「你又話有人執左私鐘嘅,佢地唱倒咩?」冇理由佢地唱倒、我唱唔倒架!

老師:「佢地冇你學得咁快!佢地未唱到呢度。」跟住咪一齊度吓,個腔應該點唱囉!度好之後,老師話會搵人打過佢再俾一份新嘅我。

上個月老師將打好嘅曲再俾我,佢話原來份曲其中一段欠了「上句」。粵曲有規格,有上句、必定要有下句才完整。佢叫我試吓幫佢作埋果兩句上句,佢話以我嘅水評應該可以做倒喎!

吓!咁抬舉我?作曲,非我所願也!又要押韻、又要顧住平仄、又要睇埋上文下理,又要譜埋「工尺譜」...唔容易架!不過,我份人唔衰得,咁咪硬住頭皮做左呢樣功課囉!

上星期交功課。哈哈!老師居然照單全收喎。我當時講:某一句個腔可以改個唱法(咁梗係即時示範啦)。老師認為我原本度個腔好啲。

老師:「Van,不如你試吓作成首歌吖!」

我:「吓!咁刺激?唔好囉,咁辛苦嘅嘢、留番你做啦!」

作曲?又要諗吓有咩嘢角色、人物要係自己喜歡嘅(一定唔會會陸遊、沈三伯囉),又要諗吓情節,咁易咩?如果有朝一日我諗倒,試試又何妨!

自己攞苦嚟辛!

回應 (2)
我要發表
2016/01/24 15:20:31 回覆

甘你作黎听吓。

2016/01/24 14:41:04 回覆

作曲?很易姐!我很細個已開始作曲,我孫仔有我遺傳恩子,佢都成日作曲架! {#iconb_359}

user