《等一張紙的消失》

2016/01/29 06:30:44 網誌分類: 職場
29 Jan

新同事,你唔識用FAX 機,可唔可以直接同人講你唔識呢?

話說公司新來的同事得罪左阿頭,阿頭已經好少同佢交流,工作上的事,不是email通知佢,就係透過我哋做中間人。

關係去到咁,基本上佢係公司既前途已經玩完,只係等緊日子要被裁走,阿頭無視你,代表新同事已經「等待被消失」。

佢重留低既日子,我哋舊人會繼續教佢做野,因為始終係多個人多雙手,反正係公司既資源,袋住先,用住先啦。

話說有一次有份急用的文件,趕住要第二日開會用,於是請這位新同事幫忙,fax資料去另一間公司,並叫他儘快處理。

臨走前,由於唔放心,多口問左一句,「你知唔知點fax?」

他拋下一句「識」,就離開座位去fax文件,見佢咁講,我就放心,於是繼續做手頭上的工作。

不過過左半粒鐘,都未見新同事番個位,我諗住佢可能去左廁所啦,又或者佢fax完,唔記得話我知,做緊其他野。

點知一個鐘後,佢依然未回座位,我開始諗係咪去左偷懶,基於好奇心驅使,於是走去fax機那邊,了解下發生左乜野事。

不看還好,一看當堂俾嚇親,竟然發現那個新同事,仲企喺架fax機面前,於是我走上前問他。

(photo via cc Flickr user Mr TGT)

「你fax左未?」

「未。」

「下,咁你成個鐘企喺度做緊咩?」

「等緊張紙消失囉…」

「什麼?」我以為自己聽錯。

「我按左個『fax』掣好耐啦,但係張紙仲未fax出去……」

細問之下,原來佢以為Fax 文件,係份文件會透過架fax機分解後,再透過條電線去左人地間公司的Fax機,再重新重組,佢緊係睇得「數碼暴龍」太多上腦,明明唔識fax 文件又要扮識,比人發現又問非所答,係一部Fax機裡面,一張紙會「被消失」,究竟係咩野邏輯?最可怕係佢竟然可以答得咁理直氣壯。

我當下無言。

不怕神一樣的對手,只怕豬一樣的隊友,我之後點可以再信佢,交野俾佢做,看來人多好辦事,都不一定是對的,唯有靠自己。

回應 (2)
我要發表
淺雪
淺雪 2016/01/30 09:20:50 回覆

{#20080822102153516.GIF}

383383
383383 2016/01/29 11:36:27 回覆

幾多歲呀?白成咁?唔識就開口問人啦。無得救…

user