就算腳抽筋也要堅持

2016/02/02 07:32:58 網誌分類: 創作
02 Feb

每天放工繁忙時間6點半,無論在紅隧口、龍翔道、告士打道,對於揸棍波車人士黎講,唔多唔少都係一個大挑戰,皆因香港塞車嚴重嘅時候,係講緊每次1/3車位咁慢慢向前溜,入得一波,吊得極力子厘,架車又要停低,呢種情況,完全很難稱之為樂趣。

有次重尷尬,話說揸住架私家車去踢波,當日由於比賽過程激烈,唔輸得,大家十分落力,仲要踢埋加時,到踢完波上車之後,就知領野,一踩落個極力子,左腳即時大抽,唔識郁,好彩痴車坐隔離位個隊友識得揸棍波,即時換位,幫我揸架車返屋企,先至沒有發生交通意外


自從有左自動波,棍波車的確無以前咁大眾化,新牌學棍波的人越來越少,考車容易肥佬,而從前考棍波牌的人,都為左家庭換左部七人車或者Camry Hybrid類嘅慳油私家車,睇黎棍波車遲早會被淘汰。

當年左腳抽筋,仍然堅持要揸棍波車,但這種樂趣,越難同其他人分享。


回應 (0)
我要發表
user