神奇濾水飲管

2016/02/05 13:21:57 網誌分類: 科技
05 Feb

大家都知,未煲過嘅溪水,唔可以亂飲,喺香港,唔好講溪水,連水喉水都要煲過先可以飲,但萬一有天意外留落荒野,搵唔到乾淨水源,我們可以點做自救呢?

現在科技有新發明,如果你有一支神奇濾水飲管,未煲過嘅溪水都唔駛怕,呢碌貌似粗壯電子煙嘅嘢,其實係瑞士Vestergaard公司的產品,專門為發展中國家開發「控制疾病」產品,包括HIV測試、食物安全、乾淨食水等。

上面嗰碌「Lifestraw」,係其中一款手提濾水器,真名叫「Lifestraw Steel Two Stage Filter」,濾水器優點在於唔使用電、唔使用泵,只係需要人將佢當做一支普通飲管咁,隊落天然水源直接啜飲就得,就算係冇煲過嘅溪水,或者是污糟的水都冇問題!

濾水飲管靠入面嘅兩層「過濾碳」,能夠過濾99.9999%嘅細菌、以及99.9%微生物,仲可以過濾氯氣、有機化合物、色素、氣味等,一支可以過濾100公升水,而濾芯可以更換,新的只係要60美金,折合港幣約480元,都算實惠。

推廣期內:現在買一碌新的濾水飲管,仲可以贊助非洲一名學童,一整年用量嘅乾淨水,真係完美的結合,不過在香港,唔知能否過濾埋水中的鉛?

 

回應 (0)
我要發表
user