《寧願等多一班車》

2016/02/06 08:03:53 網誌分類: 愛情
06 Feb

有人說「曖昧」是兩個未進入戀人關係的朋友,最好玩的階段,因為大家都捉摸唔到,望唔透,感覺接近,又有段距離,互相測試,感覺神秘又心動!

對方每一個小動作或說話,隱約好像給你一些暗示,令你十分期待,有時又會無乜話題,但大家都好鍾意一起時的感覺,這種患得患失的經驗,相信大家都經歷過?

「我今日玩得好開心呀…多謝你陪我…」

「哈哈,我都係呀…」

兩個就係咁企左係條街到,有種難捨難離既感覺,如果是第一次見面,呢種將要分開離別的感覺就更加強烈。

「不如…我陪你等車呀…」

男方終於鼓起勇氣,踏出第一步,而Tracy亦點頭,一個微笑表示接受好意,畢竟兩個都是第一次約會,對方一言一語,每一個行為都衝擊著身體所有的感官。

街上人多車多,巴士站排著長長人龍,兩個嘗試不斷去搵新話題。

「係呢,你等陣搭咩車走呀?」

Tracy望住阿賢,而男仔有少少面紅,刻意迴避佢眼神。

「呃…好似對面有巴士…118」

「118?我屋企樓下好似都有站喎~」

「係?但你唔係住南昌咩?」

「係呀,但架巴士會向旺角方向行嘛~」

阿賢對於平時自己搭開既巴士行既路線,多少總會有點印象。

「但係..好似唔經南昌..好似係行長沙灣個邊呀?」

Tracy 係一個典型既路痴,有時腦海內只有一個大概的印象,其實並唔知道太多交通路線。

「好似南昌附近係有個站…幾近長沙灣~」

如是者,巴士行經路線,就成為左兩個之間既話題,當你喜歡對方,就算話題幾無聊,咩都可以傾一餐。

「既然係咁,試下都無妨,巴士有時都會改道,我同你一齊上車,順便送埋你返屋企,先再搭車走啦。不過如果你記錯,就要送我返屋企啦~」

「吓!唔制~」

未久,巴士已經埋站。

阿賢本身住港島,明明附近有車可以返屋企,但心裡面想同Tracy相處多一陣,所以就找藉口,故意陪女仔一齊上車。

只係幾個站既時間,Tracy好快到站下車,但阿賢發覺身處的南昌,118巴士係唔經呢到,一落車阿賢已經知道「奶左野」,周圍既環境都唔同。

「Tracy..呢到好似…我印象中好似架118車唔經呢邊…」

「係咩..無理由喎..我明明記得有個站就係附近…」

Tracy指著前面一個車站,阿賢仍然覺得唔對路,但避免Tracy唔開心,無謂爭辯,因為覺得對錯都唔重要。

處於曖昧階段的兩人,都好著緊對方的感受,如果換轉是平日個朋友,被人老點左,一定所有粗口都出哂黎!

兩個人最後就好似遊客咁,逐個逐個巴士站牌去睇。

「真係無喎..」

「前面條街仲有站.」

呢個時候,佢地同時發現其中一個巴士站,上面寫住18..

「哈哈..點解會少左個1字既」

Tracy用一個笑容,去逃避呢個事實,而阿賢也報以一個微笑,接著一齊大笑。

「你死啦,你要送我返屋企啦。」

「吓…唔好啦…放心…我會幫你搵到118個站先..」

「講笑姐,放心啦,我會搵到既!不過我要睇下自己衣家係邊度先!」

阿賢就攞左個電話,用google map搜尋自己的位置。

「我知啦,我行番出去長沙灣個邊,就有118巴士啦!」

「咁我陪你行過去啦。」

「唔洗啦,都到左你樓下,不如..我送埋你返去先啦。」

「唔洗啦..我陪你等左車先啦。」

兩個人就係咁係條街推推讓讓,其實大家都唔捨得對方,最後變左好似情侶一樣散步,兩個傻下傻下咁吹風,慢慢的行去長沙灣,而這段十幾分鐘的路程,成為兩個人的世界,雖然雙方都無乜講野,但心裡想的是希望這段路可以再長D。

初戀之所以咁難忘、咁深刻,就因為大家都會在不知不覺之間,為對方做左一D好傻既事,你的一笑一動都彷彿牽動著我,離別之時,依依不捨,只想陪你多一陣。

回應 (0)
我要發表
user