28/2新界東補選

2016/02/17 10:45:22 網誌分類: 政治
17 Feb

還有個多星期,便是新界東垃圾會補選。很遺憾,我不是新界東選民,冇得投票!

不過,如果新界東當年有投票支持湯大狀嘅選民、如果係認同湯大狀想法嘅人,你會唔會投俾那個與他想法背道而馳的「過橋抽板」呢?

正如我一向都咁講:每一個黨都有好人、壞人!祇不過有些黨壞人多過好人、有些黨好人多過壞人。所以,我唔贊成以黨選人!

我更加相信物以類聚!你睇吓佢隔離果啲係咩嘢人,其實多少都知呢個係咩嘢人(?);好似「本土」果啲,我見倒佢地一定彈開!

「大學生」又係咩嘢人?當然,我相信大學生之中,好嘅都佔大多數。可惜吖,當中嘅壞份子,所做嘅嘢太離譜、思想太偏激!就係有啲咁嘅「大學生」,才攪到「大學生」果「朵」臭名遠播:一聽倒「大學生」三個字,就諗起中英文都唔得、唔好好讀書,最喜歡罷課!其實真正罷課嘅人數真係少得可憐,但係俾市呢嘅印象就大大....!依家有聲、有圖證明呢位係攪事份子,你仲會唔會考慮選佢吖?

難道新界東的選呢是傻的嗎?

新界東選舉候選人包括:梁天琦、劉志成、黃成智、周浩鼎,梁思豪、方國珊及楊岳橋

回應 (2)
我要發表
2016/02/17 11:38:38 回覆

可惜吖!香港人係善忘嘅,到垃圾會選舉又.....

383383
383383 2016/02/17 11:14:59 回覆

之前,見這些年輕人,切實的落區,幫助市民,本來,已經放下他們佔中的印象。但是,經此次旺角事件,發現,朽木不可雕!對這些暴力份子,無論著得幾光鮮,都只是亂港擾民的份子。敬而遠之!免得下次,在本區又放火燒車,甚至可能放炸彈!影響市民的生命財物的安全!這班人,唔該在社會上消失啦!免得害人害物!

user