「腦」回家

2016/02/19 18:22:24 網誌分類: 生活
19 Feb

用左六、七年部電腦,早兩日我批准佢榮休;結果....咪財散人安樂...買過一部咯!

其實呢部電腦都維修左好幾次,「哎呀大仔」與豬朋都建議我買部手提電腦用;豬朋更拎左部舊嘅手提電腦給我作後備,萬一我部腦真係壽終正寢,都有部遲鈍嘅項住一陣吖!

不過,要走嘅、始終都要走,留番佢祇係久延殘喘,我處事唔似得政府咁,手軟腳軟;過左年,趁住大部份約會都集中左響下一個星期,呢個星期較清閒,於是早兩日咪搵人同我裝過部囉!

我考慮左好耐:手提抑或座檯?最後都係寧願買番部座檯。與錢銀無關,據我所知價錢差不多!祇不過手提電腦嘅鍵盤我真係用唔慣,成日會打錯字。

我響電腦鋪見倒個迷你鍵盤幾得意,店主告知:如果唔係因為地方太細放唔落,千其唔好買呢種鍵盤,好唔方便!「哎呀大仔」用九方寫中文字,佢唔識打字,所以用鍵盤祇係「一指神功」,所以冇影響;我地以前打寫字樓工,便一定要學識打字,其後開始用電腦,便學「倉頡」及「速成」輸入法,要兩隻手並用,所以我用唔慣迷你鍵盤!

今日終於拎部新電腦返屋企咯,希望佢聽聽話話,好駛好用,健健康康啦!咁嘅要求唔算高吖!香港人大部份都係祈求安居樂業啫,呢個係基本要求,偏偏有啲人唯恐天下不亂,冇果樣整果樣,撹亂香港,奈何!

回應 (0)
我要發表
user