寧做殖民狗,不願被回歸

2016/02/24 07:01:33 網誌分類: 未分類
24 Feb

有冇睇垃圾會新東補選論壇呀?有港獨份子表示:香港人係唔樂意「被回歸」嘅,所以佢要提倡「港獨」,咁係咪瘋人瘋語呢?

身為中國人(佢唔認又自當別論),有何理由寧願在英國殖民地統治下生活?

如果佢提倡「港獨」,何解唔響英國統治時提出?因為佢明知英政府統治下,香港市民根本冇自由!如果佢地在九七年前暴動,一早俾亂槍射殺啦!

聽落真係好鬼剌耳,何謂「被回歸」?香港於九七年回歸祖國有既定條約規定,到時到候英政府、即使幾唔願意,都要將香港送回中國----佢最多咪放定啲計時炸彈、一早養定啲寵物.....等香港久不久又攪出大件事,一步一步破壞佢地差不多食左落肚嘅金蛋!

你打工簽左兩年合約。做滿兩年,僱主與僱員在雙方都冇意思續約情況下,雙方便自動解除賓主關係;難道僱員可指自己是被炒魷魚嗎?當然唔排除僱員工作表現差,所以不獲續約。

現實啲講句:香港有能力獨立咩?佢地腦筍生唔埋、就唔好好似生草藥咁:UP得就UP啦!

咁唔鍾意做中國人,咁鍾意做英國狗嘅,咪跑囉!冇人留你地喎----不過佢主人收唔收佢都成問題?

回應 (1)
我要發表
383383
383383 2016/02/24 10:56:44 回覆

哈…當年,英治時代,一定出雷明登對付這班暴徒啦!哈…都未知個死字點寫。

user