心情不佳走到橋上面...

2016/03/05 06:29:55 網誌分類: 文化
05 Mar

有個老婆whatsapp佢老公, 話心情好差。

隔左一陣, 老公打電話俾佢, 老婆話:「我嚮天橋度啦……我喘緊氣, 唔同你講。」

老公好驚慌咁問, 「點解你嚮天橋上面架?」

老婆話:「我今日好委屈... 朝頭早返工, 條路你知好窄架啦, 有兩個男人……」

老公:「d男人對你做左d咩?」

老婆:「佢地平排嚮前面, 行得慢, 又傾計, 都唔理後面有冇人趕時間既, 於是我輕輕走出馬路, 行去佢地前面囉, 俾人用粗口問候。」

老公:「哦。」

老婆:「到我放工, 你知屋企部lift幾細架啦, 放得4個人架之嘛... 咁, 我見有女人推bb車, 又有另一個背住個b, 咪讓佢地上先囉, 點知背住個b果個又讓有車果個, 背住個b果個同我一齊等第二部lift, 然後又多左另一個背住個b既女人等lift... 我心想, ok, 我唔肥, 同佢地一齊入第二部lift啦。點知, 部lift入滿, 然後, 有個男人....」

老公:「男人? 佢做左d咩?」

老婆:「佢逼左入部lift, 掂到我pat pat, 我好唔開心, 好想鬧佢, 不過有其他女人又有bb嚮lift, 唔想嚇親d bb, 所以冇鬧佢。」

老公:「咁咋下?」

老婆:「唔止呀, 到我lift到, 個男人咪塞住個門口既, 我大聲話唔該借開, 佢唔理我呀! 你知部lift兩秒就會關門架啦, 我再講唔該借開... 其實我好唔想講唔該, 因為我好憎佢,我 點解要咁有禮貌?因為... 你唔嚮屋企, 我驚俾人點相, 同埋抽後算帳。」

老公:「哦。」

老婆:「仲有呀, 真係衰運一條龍。由於我唔開心, 唔想留嚮屋企, 我決定返我呀媽度。我搭返lift落黎, 又見到個男人呀!」

老公:「個男人... 又做左咩呢? 老婆你冇事嗎?」

老婆:「個男人, 中坑黎架。之前果個都係中坑。今朝果兩個都係中坑。呢個中坑推住部大大部單車想入部只可以裝4個人既lift...而且……」

老公:「吓?」

老婆:「佢個口有支點左既煙呀! 佢擔住支煙入lift呀! 我最憎人食煙!!!」

老公:「然後呢?」

老婆:「我好大聲咁講, 不如我出去! 個男人當然覺得好啦, 然後我大聲發洩話: 真係激死人, 成日都係咁, 冇lift搭...」

老公:「之後你行樓梯落去, 冇事嗎?」

老婆:「有個輪椅呀婆嚮大堂... 又有菲傭。我要運路走囉...」

老公:「係喎, 你嚮天橋上面因為要搭火車搵你呀媽, 唔係想跳橋呀?」

老婆:「有考慮過... 係喎, 我都話行到喘晒氣唔想同你講野囉。你要好好地幫我照顧仔仔呀! 我去啦!」

老公:「咁好啦, 一路好走呀~唔送啦!」

 

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..