Keith Ku
Keith Ku
Keith Ku

上環抵食誠意小店 - 金島 (上環)

2016/03/06 06:27:14 網誌分類: 飲食
06 Mar

之前去開上環,順便相約一位同是在上環番工的朋友食lunch。該朋友一向對飲飲食食有要求,加上他是上環地頭蟲,遂打算由他揸主意去那裏用膳。由他帶領行到蘇杭街,去到一間棗紅色門面的食店,裝潢都幾新潮,而看看門口的每日精選餐牌,感覺應是一間幾有誠意的小店。


入到店裡面,想不到和門面的裝潢有點反差,沒有了門面的潮味,卻多了一點舊式快餐店的平實。我和朋友分别叫了燴獵人雞球及蒜香汁牛扒試一下,套餐當然還包括了餐湯和飲品。


西芹火腿忌廉湯,很多時在快餐店飲忌廉湯,最怕飲到那些一舊舊未煮溶或煮得乾固了的奶塊,感覺好似食咗D唔應該食落肚嘅物體咁,不能接受。而這裡的忌廉湯完全沒有這問題,湯底做得十分幼滑,當中還加入甘筍西芹及火腿碎粒,增加口感,完全有餐廳的水準!


燴獵人雞球配白飯,聽個名已經夠吸引,上到枱更有點surprise,份量十足,足有6-8塊大大件的雞球,先炸後燴,做得外香内滑,配埋有點點甜味香草味的黑椒醬汁,味道不太濃剛剛好,而伴碟的甘筍青豆配菜,青翠得嚟帶著淡淡牛油香,做得一點也不馬虎,誠意可嘉。


蒜香汁牛扒配白飯,以午餐來説,份量真的抵食夾大件,兩塊大牛扒每塊都大過手掌,雖則是薄牛扒,但份量仍是十足。牛扒肉味OK肉質鬆軟,沒有一般茶餐廳牛扒的鬆肉粉味,配埋濃香蒜蓉汁,開胃惹味,白飯都可食多碗。

整頓飯質素唔錯,以$50左右的價錢真算扺食,CP值高,加$2仲有即磨咖啡;雖然座位有點擠迫,但尚可接受,加上侍應招呼態度親民,確是一間有誠意的小店,朋友果然冇介紹錯。



原文連結: 上環抵食誠意小店
更多資訊,盡在: 古家私房菜
Facebook: https://www.facebook.com/myplayground2015 

回應 (0)
我要發表
user