朗廷酒店「唐閣」

2016/03/12 11:50:21 網誌分類: 講飲講食
12 Mar

去年十二月響網誌介紹過「唐閣」的午餐。其實我都食過佢嘅晚餐,祇不過食午餐較多。午餐平均每位四百至八百,晚餐一般比午餐貴,每位點都要過千!

雖然我平日好慳儉,有時間一定自己煮食;冇時間煮都祇係出街食個下午茶當晚餐,慳埋慳埋,一次過豪食當獎勵自己囉!你估我會唔會吖?更係唔會。不過,律師同總監經常請我地幾姊姊食好嘢,上星期律師請我地響「唐閣」午餐,我地當日就約定響尋日請佢兩位食晚飯當回禮---食幾餐、回一餐,當係獲利回吐囉!做人係咁架啦:你氹吓我、我氹吓你,咁先至開心架馬!律師知我鍾意飲奶茶,今次響英國帶左罐紅茶葉俾我,佢話沖出嚟又濃又滑喎:

 

不過,尋晚真係波折重重!我手機果個日曆、不知何解?經常提醒我過左去嘅約會。尋日午後佢一直彈左「唐閣」約會出嚟,我心諗:咪食左囉!跟住仲煮埋飯,五點半如常食埋飯添!七點鐘收倒律師whatsapp,告知我佢在尖沙咀塞緊車,叫我地食住先。 才突然醒覺:死啦!我地尋晚約左律師同總監食飯,羅漢請觀音---請人地唔可以失約架!果陣經已係七點零五分,過左約會時間。

嘩!立刻冇鞋挽屐走,連眼耳口鼻都唔得閒執番,穿上衣服便走!平日去朗廷酒店我會搭專線小巴到太陽廣場下車,行一條街便到。尋晚既然遲左,梗係「打的」啦!好不容易跳左上架的士,告知司機大佬我要去朗廷酒店;司機大佬話朗廷發生交通意外,幾條主要通道都癱瘓左。因此,佢才走嚟紅磡,誰知都係難逃一劫!

我問行柯士甸道轉入廣東道有冇問題,佢答唔知,但係如果經漆咸道轉金域假日酒店就一定冇問題!咁都要架:結果咪響假日酒店落車行九條街去朗廷酒店囉!

哈哈!好彩六個人,我都唔係最遲果個---七點十分才出門,七點三十分到步,係咪好叻呀?不過,今次真係老貓燒鬚---從未試過忘記約會!因為我地從未試過見得咁密,祇因律師月尾返英國,所以今次咁快又「飯聚」!最衰咁啱又係響「唐閣」,才會發生這個不美麗的誤會!

佢地一早點左個餐:(照片所見,除片皮雞外,全是一人份量)經驗之談:叫套餐一定抵食過散叫。

一. 醉翁蝦連湯(內有圓肉、杞子)

二. 蟹肉燕窩羹:燕窩同蟹肉都頗多!

三. 片皮雞:與片皮鴨風味又不同

每人有兩至三片:

四. 蒸東星斑

五. 鮑汁燴鮑魚、鮮冬菇、遼參:汁唔錯!遼參可以再稔一點。

六. XO醬爆雞(用了片皮雞剩下的肉):好惹`味!

七. 魚湯花膠麵:因為上面果味太濃味,相對呢個麵湯底太淡!

八. 甜品生果拼盆

「唐閣」出品,唔會差得去邊。埋單八五折後係六千二百(我地個個都有朗廷酒店貴賓咭)----一千蚊食倒鮑、參、肚同燕窩,算好抵架啦!

諗番轉頭,原來我個胃好有彈性----食個下午茶餐當晚飯又得、尋晚五點半食完晚飯、七點半再食多次都仲得!

回應 (0)
我要發表
user