做四日賺五萬

2007/12/29 17:51:08 網誌分類: 時事
29 Dec

做四日,賺五萬,你做唔做?

有個低B妹,廿五歲女腦囟都未生埋,樣又唔係特別標青,居然信報紙廣告話做四日賺五萬,做乜?做三級片女星,要去旺角某賓館試鏡。去到,除晒衫,被人搞完,仲要被人綁起手腳影相,話要試下「SM Look」。就連身上那$100和手機都被人拿走了,才知道被騙!

報紙話:……有「無知」二十五歲女性誤墮陷阱……

報紙上有導演話:……同果D寶藥黨一樣……(通常無知阿婆先會中招)

就連不知所謂的整容三嬌Freeze都話:邊有咁大隻蛤蜊隨街跳架!

二十五歲女,仲咁白痴,被人姦劫只能說句活該!

記得以前有個朋友的大學同學,Year 3臨畢業時,好憂心好擔心好驚惶失惜咁話:「死啦,畢左業出黎做野,我驚賺唔到一個月六萬銀啊,點算好啊!」Fresh Grad……你去做雞都賺唔到一個月六萬啦阿姐!

回應 (2)
我要發表
2007/12/30 18:13:48 回覆
當初睇呢段新聞標題嗰陣,還以為〝受害人〞只不過係十五、六歲,入世未深,不知世途險惡的無知少女,咁就冇乜好講啫,但當我睇咗新聞內容,才得知原來〝受害人〞竟然係廿五歲的成年女子,嘩........唔係嘛,成年人至少應該還會識得分辨能力嘛,佢真係唔抵可憐喇........
2007/12/29 19:22:01 回覆
唯一辦法,炒窩輪...趙海珠好像現在有6萬...
user