梅菜蒸豬肉

2016/03/29 12:23:39 網誌分類: 食譜
29 Mar

呢味餸係我地兒時食物。以前生病要戒口、上課或返工要帶飯盒,「梅菜蒸豬肉」是主要餸菜,間中都會有咸雞食!

講真吖!大個左屋企都未試過整呢味餸,反而成日都食雞;可能生活環境好左掛。不過,依家啲豬肉、牛肉都好貴.....應該係話:依家啲餸菜都好貴!

上星期響上海南貨店買「糟滷」,順便買埋梅菜。店鋪有三種梅菜:一種咸梅菜、兩種甜梅菜。咸果種我唔會買,因為即使係甜梅菜,其實都好咸;所以買回家要先處理好放雪柜,要用時才續少拎嚟用(處理方法在以前網誌介紹過)。

甜梅菜一種係$16一斤,有莖有葉、另一種$32一斤,祇有莖冇葉。老板娘指貴果隻唔駛浸,可以即食。我問:「係咪真架?」老板娘:「你買嚟試吓吖!」價錢貴一倍喎!不過都試吓啦,最多都係笨一次啫;呢檔買慣買熟,呃我嘅以後冇交易!

結果買左幾棵。沖洗後試少少,真係唔咸喎!於是跟正常程序處理:浸洗、切碎、乾烘、下少許糖(呢隻唔落都得)、麻油炒勻攤凍放雪柜。

一般我會用嚟煮「梅菜蒸鯇魚腩」。尋日忽發奇想,何不試吓「梅菜蒸豬肉」?我用左火鍋用嘅豬肉片。我家雪柜常備,貪佢份量少(每包180克),結果效果好好喎!

材料:

火鍋用豬肉片180克

已處理梅菜(份量視個人喜好)

一. 豬肉片溶雪後略沖洗,分開一片片,大片可以一分為二。

二. 用少許水,加蠔油、生抽、糖、粟粉、麻油拌勻,倒進肉片內醃半小時。

三. 豬肉片上碟,加入梅菜拌勻,蒸七分鐘。睇見都知好juicy啦!

註:

一. 火鍋肉片薄,所以先將醃料拌勻才加入,避免將肉片整碎。

二. 尋日食完早餐行去附近間大昌行入貨,咁啱火鍋肉片做緊88折,一包$14.90(原價$16.90)。計埋呢碟餸唔駛廿蚊,平過茶餐廳!

回應 (3)
我要發表
2016/03/30 00:38:38 回覆

個樣很靚!可以教姐姐煮.女婿鍾意食!

2016/03/29 20:37:09 回覆

我平時唔食飯,但有梅菜蒸豬肉呢味至愛嘅餸,一定食一大碗飯!

立 冬
立 冬 2016/03/29 15:42:50 回覆

起碼食兩碗飯啊! {#iconb_38} +1

user