韓星護膚秘技

2016/04/02 06:48:40 網誌分類: 娛樂
02 Apr

就算您唔係韓劇粉絲,都一定知韓國女星個個都皮膚白滑細緻,她們各自有家傳護膚秘技,讓我們齊齊偷師變靚啲!

1. 全智賢的「美白掌溫法」:全智賢非常重視美白,所以每日都一定搽防曬的化妝品,仲自創咗個「美白掌溫法」,喺掌心唧出黃豆份量嘅美白霜,搓熱對手輕壓、按摩塊面,最後用雙手覆蓋成塊面,幫助加強皮膚吸收!

2. 李英愛的「Less is more」:已經有一對仔女嘅李英愛,出名崇尚簡單生活,就連護膚步驟都一樣,佢認為搽太多護膚品,反而會對皮膚造成傷害,所以平日只係用補濕面霜,同山茶油嚟滋潤肌膚!

3. 宋慧喬的「牛奶洗面」:宋慧喬會用牛奶洗面,仲會敷埋牛奶面膜,實行密集式牛奶護膚,想肌膚唔似BB咁嫩滑都唔得啦!

4. 尹恩惠的「護膚油滋潤乾燥肌」:屬於乾性皮膚嘅女士,不如學下尹恩惠,佢平日除咗洗面同去角質之外,仲會搽護膚油,嚟滋潤乾燥嘅肌膚!

想肌膚同韓星一樣咁水嫩緊緻,一於學下佢哋嘅獨門護膚術啦!

回應 (0)
我要發表
user