固腰湯

2016/04/02 19:44:04 網誌分類: 食譜
02 Apr

有番咁上下年紀嘅人,我估最少有一半都有骨痛問題。除左因為年紀大、機器壞之外,其實好多時係因為年輕時跌傷左冇認真處理,老來便周身病痛!又好難講嘅,未退休要返工,祇要行得走得,即使錢唔係問題,邊可能花咁多時間做物理治療吖!做過物理治療嘅都知好花時間架。

我呢兩年一直有腰痛問題,除了舊患,還有新傷!西醫、物理治療、中醫、針灸...真係講得出嘅治療方法都用試過;雖然唔係經常痛,但自知並未痊癒。

早幾個月經書友仔介紹我睇一位鐵打師父。據書友仔講:佢親戚唔行得都醫好左,佢自己半年前腰痛要用枵杖,最後亦醫好左。佢叫我試一兩次,覺得好嘅咪俾佢醫囉!唉,我呢啲陳年舊患,除左神仙,有咩嘢可能睇一兩次可以醫番好吖!結果,我好有恆心架,每星期都去做一次治療(最初果陣每星期兩次),係有好轉嘅,不過尚未完全好得番。

除左治療之外,我一向都相信藥療嘅。呢排天氣潮濕,於是煲個「固腰湯」飲吓,有益之餘,亦唔難飲---雖然煲完個樣黑麻麻,但係一點不苦,祇係甘甘地,驚嘅咪落多啲肉囉!

我買左「余仁生」湯包(雖然較貴,不過信得過吖馬。功效:固腰補腎,通絡利濕),根據包裝指示加左一大舊豬尾骨,私下又加左幾粒黃瑪卡(係肥媽最先響佢節目度介紹過嘅):

註:

瑪卡(Maca),又稱為秘魯人蔘,是秘魯安地斯山脈上高冷十字花科植物,為近年來國際上矚目的天然保健食品。瑪卡為純天然的藥用植物,具有多種對人體有益的重要生理活性成分,近年來,學者們逐漸證實瑪卡植物在調整內分泌系統、提高抗氧化能力與抗疲勞之功效、提高生育力、改善性功能、治療更年期綜合症、舒緩焦慮、增強記憶力及注意力等作用上有所成效。瑪卡植物已先後被美國太空總署、國際登山組織聯盟、2002 韓日世界盃等單位作為指定保健產品。

回應 (2)
我要發表
2016/04/03 10:44:47 回覆

瑜珈我上過一課,走夾唔抖!冥想?我估我集中唔倒精神,太多嘢諗。我學氣功都做唔倒忘我!

383383
383383 2016/04/03 05:54:20 回覆

試下學瑜珈及冥想啦。

學左,不用上堂的,在家做都可以。

特別是冥想。瑜伽,不用學很多乜式物式的,單一拜日式,做得好的話,一樣有用。專一,做甚麼都好都有用。

user