香港得意博物館

2016/04/09 07:46:15 網誌分類: 娛樂
09 Apr

如果您已經行勻全港42間博物館,又想睇下啲新奇又得意嘅收藏品,以下幾間博物館,您一定唔可以錯過!

1. 香港故事館

香港故事館其實就係好多人都識嘅「灣仔藍屋」!故事館會定期展出以前香港生活嘅物品,好似過往就曾經展出過黑膠碟、打字機、海報、保溫壺等等!身為香港人就一定要了解下自己住嘅地方舊時係點!

地址:灣仔石水渠街74號(藍屋)地舖

開放時間:11:00 – 18:00;逢星期三及公眾假期休息

2. F11攝影博物館

一幢三層嘅F11攝影博物館係全港首間Leica相機博物館,身為Leica迷嘅朋友未去到個心已經不停尖叫!除咗展出大量唔同型號嘅Leica相機,博物館仲收藏咗過千本攝影集,絕對係攝影發燒友假日嘅蒲點!

地址:跑馬地毓秀街11號

開放時間:參觀前需預約

 

3. 香港3D奇幻世界

過往有啲商場都搞過蚊型嘅「3D視覺藝術」展覽,不過就似乎到喉唔到肺!想一次過體驗超過70件3D藝術嘅樂趣,嚟呢度就可以逐張擺哂pose影相,順便post埋上網呃like添!

地址:尖沙咀加連威老道96號希爾頓大廈1樓

開放時間:10:00 – 20:00 (最後入場時間為19:00)

回應 (1)
我要發表
淺雪
淺雪 2016/04/09 09:37:36 回覆

{#icons_girl1}

user