亂世街人

2016/04/10 13:15:24 網誌分類: 政治
10 Apr

政圈此刻最關心的事,已經由議會內審議政府法案的拉布對抗轉至立法會的換屆選舉(梗係啦!有議席才有黑金、有議席才可繼續拉布、有議席可以掟人無罪、....嘩!咁講法連我都想選埋一份。又係嘅,除左垃圾會,仲邊度有咁「筍」嘅工-----開會又得!鬧兩句走頭又得!最「棧鬼」係鍾意鬧邊個都得,冇法律責任嘅!何止冇法律責任,應該係咩嘢都唔駛負責任!淨係攪破壞之馬,你同我都得啦,駛咩嘢選佢地)。九月選舉距今不足五個月,準備選舉的各項工作早已全面展開,在港九新界各大選區已見準候選人的蹤影(平日唔知去左邊)。

 

以「世紀之戰」形容今屆選舉相當貼切,皆因不少政黨的命運將取決於選戰的結果,是興還是衰(辛苦幾個月,便可長嘆四年!仲駛咩嘢十年寒窗呢?難怪路人甲、乙、丙、丁,......祇要有三粒星都蠢蠢欲動;果條「茂利」衰在唔夠秤啫),端看掌握議席的多寡。個別小政黨一旦失算的話,在政壇中淡出不會令人感到意外。

 

相反,新政黨通過選舉一炮而紅,取得議席,尤其是年輕的新面孔進入議會,就有望能開拓新世界(未經歷練,永遠在井底觀天,香港指意呢啲人?唉)。今次選舉,相信是歷屆之中最多新政黨參加的一次,其中又以打着本土派旗幟的最當時得令兼意氣風發(經濟越差,越多人搵唔倒工做,便越多人參選;但係,經濟又係佢地攪差估喎!咁係咪惡性循環呢?)

 

有趣的是,歲月不饒人,大政黨的領袖群也出現世紀大換班之局面。大批八十年代登上政治舞台的議員,的確垂垂老矣,面對年輕一代亟欲上位所帶來的黨內壓力,急流勇退,避免晚節不保,應是智慧的選擇,這種情況在建制與泛民兩大陣營中大不乏人。(份「筍工」應該輪住嚟玩嘅!長毛嘅板斧大家都睇厭啦。依家啲人可能鍾意睇焚書坑儒!)

 

今次選舉的結果,應是歷屆之中最難預測的一次,主要是泛民黨派與新冒起的本土派小政黨無法協調,各自為政,甚至互不相讓,估計鎅票效應將相當明顯,令鹿死誰手難以推算,一句話:人人有希望,個個無把握。(建制派又協調倒咩?果位侯生咪惟恐天下不亂囉。選民心態又點?睇新東補選結果,就知香港前途似「咁」啦)

 

另邊廂,建制陣營亦多暗湧,協調倍覺困難。新界原居民高喊組黨,在鄉議局內外及建制圈中就泛起不少漣漪,好戲在後頭也。(你估侯生行走「江湖」咁耐,佢會唔明呢個道理咩?佢想點?明眼人一睇就知)

 

宋立功

 

回應 (1)
我要發表
383383
383383 2016/04/10 17:56:51 回覆

{#iconb_264}

user