木瓜雪耳花膠湯

2016/04/11 09:34:59 網誌分類: 食譜
11 Apr

前日竹戰。賽果?正常過正常囉!

今次一早煲定「雪耳木瓜百合糖水」,等候俾人劏。煲好攤涼佢,一半放雪柜、一半保留室溫,咁食果陣咪可以各適其適囉(幾咁貼心);不過人算不如天算,原來佢地都喜歡凍食(因為果日都幾熱,我都要開冷氣咯)。冇問題吖---下午茶時每人食左一碗凍嘅先、再將另一半放雪柜,待晚飯後當甜品食埋佢。

當日響生果店用十二蚊買左一兜三個熟木瓜,用左兩個,剩番一個,尋日咪買料煲「木瓜雪耳花膠湯」囉。

據瓜檔檔主稱:煲木瓜湯用青木瓜較香、用熟木瓜較甜。不過,一般而言,我買一個木瓜便夠用,所以我多數買青木瓜煲湯;今次因為有個用剩嘅小熟木瓜,所以買個青木瓜一齊煲,咁咪又香又甜囉。

材料:(睇吓個陣容就知並不便宜,基本上依家無論係食菜定食肉都好貴)

青木瓜一個

熟木瓜一個

唐排(買左五十蚊)

花膠(一次過浸發好,要用咪攞啲出嚟用囉)

雪耳

南北杏

芡實(可以不下,不過佢可以固腎。反正屋企有,咪加埋囉)

蜜棗/無花果(我用呢隻無花果好大粒,買果陣檔主都話佢貴)

果皮/薑

水滾下材料再大滾十分鐘,轉細火煲2 1/2小時。

回應 (2)
我要發表
2016/04/11 21:03:00 回覆

雪耳对食味冇幫助,錯有錯著!

2016/04/11 20:54:17 回覆

頭先睇左呢個湯都想煲,仲專登走去買生木瓜,真係有煲架,不過唔記得落花膠,而家變左木瓜雪耳瘦肉湯! {#icons_cat5}

user