新年啦 !!!

2008/01/01 00:39:38 網誌分類: 宗教
01 Jan

2008 啦 ~~~!!!

話咁快就一年啦 !!! 哈 哈 ~~~ 剛剛打長途去加拿大與師父賀年 !!! 哈 哈 師父都未睡醒  sorry !

希望大家都可以 "好身好運 / 心想好事成 / 生意興隆 / 財源廣進 / 法力高強 !!!! 哈 哈 ~~~ !!! 師公有時半夜都會走來教授一些法門 , 我都好想有機會見下師公 and then 受教一下 ~~~嘻嘻~~~希望各師兄弟姊妹都能夠有機會見到師公們啦 !!! [ 阳師親導 , 阴師飛導] , 當然要師父傳授了法門 或 教(底) , 師公們才能來到教導我們 ,  如果無指令 或 教(底) & 某些 XX , 就算師公來到 , 都不能有收穫 ......就等如有 D 好好食物給我們 , 但自己無器皿接收 !!! 哈 哈 , 所以真係要好好修煉 !!! 來啦 , 星期一 大家一齊來打坐啦 !!! 19:30 ~ 20:30 記得早些來呀 !!!

回應 (0)
我要發表
user