是進步、抑或是倒退?

2016/04/15 10:43:41 網誌分類: 時事
15 Apr

請恕我食古不化,我認為現今年青人的表現,是教育界與家長做成!

想當年(一個人有番咁上下年紀,就喜歡想當年架啦),渠務/水務工程冇現今咁理想、天文台預測天氣的儀器亦不及現今先進;所以每逢下大雨,很多街道因雨水積聚,途人便需涉水而過;那些年,亦沒有所謂黃雨、紅雨、黑雨這回事。家長/學童祇知道八號風球才不用上課。

我讀小學二三年班那時,每逢下大雨,便要涉水(及膝)上學、中學時更試過涉及腰水上學。當年的選擇,便是上學、抑或唔上學?以前,我阿媽唔會俾我地兄弟姊妹缺課。但是現今受保護的一代-----淋雨怕濕身、著涼、病,唔駛子女出聲,家長同教師都大聲疾呼,大罵天文台何解唔早啲叫停課?我當年都唔知濕過幾多次身,不過好彩又好似未試過因此而病喎!反而更經得起風浪。當年份政府工,人地八號風球唔駛上班,我十號風球、黃雨/紅雨甚至黑都要輪班,咪一樣冒住風雨返工(雖然當時好多同事都唔接電話,避免當更)!我好慶幸:自小鍛鍊,令我懂得應付逆境。

因此,現今一代,唔識得保護自己(因為自小到大有人保謢,仲唔收保護費)、唔捱得(又怕風吹、又怕雨打,真的變成東亞病夫)、教育水評亦下降(因為家長唔想子女辛苦,所以咩嘢試都唔想佢地考,但係自己就迫子女學呢樣、學果樣)、唔識人情世故(你睇吓吖!響公共車輛肯讓座俾長者嘅大多係中年人士,年青人時運高,睇長者唔倒)、冇責任心(返工望放工!你叫佢OT,冇錢當然睬你都傻,即使有補水佢地都嫌辛苦,而且分分鐘會收倒佢地阿媽嘅電話,投訴你虐待員工添).................

父母愛護子女,當然無可厚非,但係觀乎現今年青人的表現,大家是否應該停一停、諗一諗:家長的表現,是愛、還是害?不竟,將來的路,子女需要自己行落去,家長保護可以到永遠咩?而且,子女在這種環境長大,很自然亦會用同樣保護、甚至有過之而無不及的方式教育他們的下一代,那麼......

公民講場:暴雨返學否 林超英:不如搞公投

前日普遍地區下暴雨,部分地區出現水浸,惟天文台只發出黃色暴雨警告信號,不少學生要冒大雨上學,有家長及打工仔鬧爆天文台未有及時改發紅雨警告,連教育工作者聯會(教聯會)亦搶閘「抽水」,譴責天文台作風官僚,無因應實際情況改掛紅雨,要求天文台立即檢討。不過,前天文台台長林超英就力撐天文台預測正確,認為黃色暴雨警告十分貼合雨勢,批評教聯會「竟然憑感覺認為天文台官僚?我們的教育界是不是病了(病左好耐啦)?」佢仲挑機建議每日早上「公投」決定應否返工同返學,相信會係全港學生及打工仔嘅佳音。(咁就死得!唔駛返工、唔駛返學喎!等如叫人公投:唔駛交稅一樣啫!)

回應 (3)
我要發表
2016/04/15 12:08:13 回覆

現今很多怪戰家長,無時間陪仔女,只用物質滿足仔女,過份與不當地保護仔女,仔女無好的環境長大,好唔代表物質,是心理,年青人點經得起風雨呀!只是自我中心唯是!

立 冬
立 冬 2016/04/15 11:57:06 回覆

小朋友一定要試下狂風大雨上學,要經得起風浪才會成長的.家長過份憂心反而令子女日後長大失去解決問題的能力.+星

383383
383383 2016/04/15 11:05:44 回覆

社會病左!家長病左!個個都病左!

哈…點算?

哈…每天公投使唔使返學返工?

嗱!作為打工仔,如果唔使返工照出糧的,我一定投唔返。哈…

 

user