旅行伴

2016/04/18 22:55:27 網誌分類: 旅遊
18 Apr

去旅行找一個伴,不容易,曾試過知道朋友去玩,就說:”下次一齊去吖!",回話說:”我唔會同你去噃,我地要食好嘅住好嘅,行完街,食嘢要揾間好嘢食嘆下,住温泉酒店•••••”啊!原來被定為cheap友,之後,再不敢提一起去旅行!有時想想,自己去應該是無得揀的選擇,可以看自己想看的,食自己想食的,豐儉隨意••••希望好快能實行夢想!在將來,四圍行下,看看外面的世界,難然寂寞,但心靈富足!

回應 (3)
我要發表
2016/04/20 12:23:04 回覆

我有次去北京旅行,當然是自由行,我同老公一齊,有對年輕人走埋來問可否一齊玩?我地話問題,去食飯時傾行程,誰知他們一坐低就話不要叫太多菜,(未叫)我老公喜歡食野飲酒,又喜歡試新野,他們說四個人叫兩個菜夠啦!結果我地請佢,一餐飯後無下文!

旅行揾伴侶很重要!性格與要求不同很難一齊玩!

2016/04/19 06:34:07 回覆

Catcat,我聽了有些無癮,但教識了我,您想的並不是人想的,每人要求唔同,那就不要亂開口,以後不敢亂答話,所以越來越沉默!哈哈!

2016/04/19 03:55:31 回覆

你嗰位朋友講話太老實不客氣,但又唔可以話佢唔啱,佢地係享受至上型,我地呢d係精打細算派,两種人一起外遊,難保沒有意見分歧,令大家唔開心!

所以我喜歡參加旅行團,有人安排,自己毋需傷腦筋,大家消費一樣,相同享受!

user