不知所謂

2016/04/25 07:48:59 網誌分類: 時事
25 Apr

呢幾日審緊特首告癲狗單嘢。原本我諗普羅大眾都好渴望今次可以定癲狗罪,等佢可以入獄,大快民心架!

但係睇左兩日新聞報導,真係令人摸不著頭腦!

首先,呢單案發生於兩年前,何解要等到今時今日才審?假設最終判果隻狗要入獄超過三個月的話;如果單案兩年前開始審,佢經已冇得做議棍啦!等到依家才審,即使入倒佢罪、垃圾會任期都差不多結束啦!係咪刻意安排嚟益佢架?

此外,我唔知控方有咩嘢證據在手?我一心諗住當日混亂情況一定有錄影。如果有的話,根本都唔駛點審啦;但係如果冇的話,咁特首做咩嘢報案呀?人證物證都冇!連佢自己都答見唔倒癲狗掟佢喎-----佢係時運高,定時運低?

如果最後祇得人證:人證屬公職或建制派議員,癲狗梗話係人家夾口供屈佢啦!「犯民」果邊,即使見倒都會答見唔倒啦。

咁告嚟做咩嘢?又響度浪費納稅人啲錢?如果告吾入,即係有人係(豬錦春)!

回應 (2)
我要發表
2016/04/25 22:40:04 回覆

我很唔明的法官點審訊架?被告大晒!理橫節曲都得!

383383
383383 2016/04/25 14:29:14 回覆

哈…

我都唔明…

法律,太高深啦!

user