紅磡五芳齋

2016/04/26 06:55:03 網誌分類: 講飲講食
26 Apr

五芳齋位於紅磡蕪湖街「逸酒店」地下,開業大概有半年。

我初時路過有個疑問?是食齋的嗎?雖然店外貼了很多食物照片及餐單,但大家都知,依家齋鋪一樣有叉燒包食架馬!可能呢個係大眾嘅疑問掛,依家見佢貼左張告示響門口,寫明:此店並非素食!

姪女問我有冇光顧過呢間?我答都唔知佢食咩嘢,所以冇咩嘢興趣。

姪女答:「五芳齋」響上海很有名,最馳名係糉。佢將網上搵倒嘅食物照俾我睇,並叫我試試。

上星期六中午十二時到達,此店俾人嘅感覺係快餐店feel,鋪仔細細,祇得十多二十張細檯,還好服務不差。 

既然佢出名係糉,梗係要一試啦:廿蚊隻。細細隻,不過幾好味,有外表、亦有內涵:

香港人食糭,通常會醮沙糖或豉油食。呢度冇得供應,不過其實隻糭本身都好夠味!

姪女曾經多次問我:「有冇食過薺菜?」

我答:「未!」薺菜有季節性,祇在南貨店有售。我因為未食過,唔敢買嚟試。所以見餐牌上有薺菜包,咪一於試吓囉!$28三個,飽皮睇落唔係咁靚仔,但係又幾好食,裡面嘅薺菜仲好青綠。試過之後,第日可以買嚟自煮。

酸辣湯麵。姪女叫嘅,我講明佢要自叫自食,辣嘢我唔會幫拖!佢話好食喎。

南瓜餅,一客三件。食味唔錯,南瓜做皮,裡面係豆沙;我略縑佢炸得燶左少少,不過食落都OK。

醉雞。肉太「鞋」!我整得好食過佢。

拉花咖啡?有冇攪錯?我見倒網上照片都係咁問。

不過,真係有,姪女覺得咖啡唔錯,祇是未夠濃!姪女飲慣特濃咖啡,佢嘅口味不能作準!

我地食完一點幾,該店仍未滿座!星期六喎,姪女覺得奇怪。

我答:雖然此店每日有特價午餐(每日三款,四十二蚊),但如果要食客飯,我相信顧客寧願選擇一街之隔的「上海喬家栅」;光顧此店,除非是特別喜歡吃糭或者好似我姪女咁:又想食中菜、又要飲咖啡,才會有興趣光顧此店。

埋單二百五十幾蚊。

回應 (2)
我要發表
2016/04/26 12:45:07 回覆

說的是呢!改壞名。

383383
383383 2016/04/26 07:29:41 回覆

五芳齋無齋食。

民主黨無民主。

 

 

哈…

user