變出個味來

2016/04/28 07:09:06 網誌分類: 講飲講食
28 Apr

如果話雞蛋仔屬香港街頭傳統小食,相信冇人會有異議。

以前,雞蛋仔祇有一種口味:咪雞蛋味囉!

不過,呢個世界係會變嘅,一成不變就好容易被淘汰架!相反,變時變,如果雞蛋仔變左唔係雞蛋仔,咁就冇意思啦!明明係附屬於一個國家嘅,偏偏要「獨立」,有咩嘢本錢、有咩嘢「把炮」至得架?齋talking?

雞蛋仔響近幾年不斷變身----不過祇係變左唔同味,唔同色,個樣依然!同樣地,—個人即使染金頭髪,滿口英文,紿终係中國人。呢樣野出世經已決定,不容否認。

我份人喜歡試新嘢。除左傳統口味之外,我試過芝麻味、蕃薯味、朱古力味...早前買左綠茶紅豆味:

我覺得一點不好吃,但價錢不便宜:傳統果種十四蚊一底,佢要廿五蚊喎!

尋日姪女食完早餐冇幾耐(佢中午十一時才出去食早餐),又話想落街買雞蛋仔。佢問我想食咩嘢味?

我:「一定唔好買綠茶紅豆!蕃薯都唔差,朱古力太甜;咦,最近出左栗子味喎!」

結果,姪女買左咖啡、栗子味各一底!栗子味要$28,真係好貴呀!

咖啡有咖啡味(難道會有奶茶味咩?但係啲飲食節目主持人個個都係咁讚食物:雞有雞味、魚有魚味....),姪女嫌佢咖啡味唔夠濃!

我:「你唔可以用你嘅標準嚟計,啱得你口味嘅,好多人會覺得苦架。」

姪女:「咁又係!」

不過,栗子味又整得好有誠意喎!除左整體上有栗子味之外,大約三份一底裡面有原粒栗子,好味!

好食就好食,不過廿八蚊底真係幾貴!而且,仲未係最貴果隻;最貴係三十蚊底嘅芝士味!所以話啫,肯試一樣可以試出個味來。

回應 (0)
我要發表
user