係政府唔做咩?

2016/05/03 07:11:39 網誌分類: 生活
03 May

剛過去的星期天,一覺醒來,與姪女食完早餐,她便提議去行紅磡至尖沙咀嘅海濱花園。講真吖,佢起好咁耐,我都未試過行畢全程。姪女依家定左個目標,每天至少行一萬步喎!我志向低,我祇要求行五千步咋。我告知佢,我食得少,所以我唔駛咁高運動量,你響香港狂食,行二萬步一日都唔掂!仲成日買薯片食,行幾多都冇用啦!

那日以我來說,天氣很好,因為既冇太陽,亦冇下雨,祇是天色灰暗啲啫!不過,拍出來的照片較實景靚喎!

姪女邊行邊建議:阿CY應該響邊度邊度加啲咩嘢?

我:嘥氣啦!政府除左派錢(其實派錢都反對),有邊樣嘢冇人反對架?我係政府就咩嘢都唔做,實行多做多錯、少做少錯、唔做冇錯!依家仲討論標準工時立法?就嚟工都冇得做,長嘆添!

文化中心裝修,要變新貌喎!恕我無知,呢隻係咩嘢嚟架?

尖沙咀碼頭富豪雪糕車:

慢慢咁行畢全程都唔駛四十五分鐘。祇不過中途冇洗手間,祇是紅磡碼頭起點有個公廁,行至尖沙咀嘅酒店、商場...,當然冇問題啦!

回應 (2)
我要發表
2016/05/04 10:48:13 回覆

我冇諗過咁容易就行完!

2016/05/03 22:03:20 回覆

佢最初起好時,我有一次行畢全程! {#iconb_213}

user