香港出生又如何?

2016/05/05 07:32:56 網誌分類: 時事
05 May

繼本土民主前線梁天琦被踢爆並非於香港出生,有「四眼哥哥」之稱的熱血公民成員鄭錦滿亦自爆與梁天琦一樣同樣出生於內地,本土派掀起一輪起底潮,而青年新政的游蕙禎亦遭本土派人士要求交代身世;游今晨在其社交網站上載出世紙,力證自己是「香港製造」,是土生土長的香港人。

 

根據游蕙禎上載的出世紙顯示,她是199156日在私家醫院聖德肋撒醫院出生,父親為公務員,任職技術員。游蕙禎更在社交網站上留言,指對一個地方願意付出多少,從來不是由身份證上的英文字母或者DNA來量化,假若她在外地出生而在香港長大,同樣都會在最後愛上香港。(呢句說話我同意,邊度出世唔係問題,問題係佢地嘅言行啫!遠嘅唔在講,就睇吓葉錫恩就知啦!但係,佢地呢班嘢可以跟葉相題並論咩?唔好侮辱左葉女士啦)

 

而今次向游蕙禎「挑機」的是本土力量的何志光(仲唔係鬼打鬼?我幾時都係咁講:團結就是力量,對建制派都係一樣),他於社交網站留言批評梁天琦,以單程證來港卻攻擊單程證制度是「詐騙」,認為政治人物出生地是重要議題,應公開交代。被他點名要求交代的除了有游蕙禎外,還有熱血公民成員鄭松泰。不知鄭松泰會否也像游蕙禎BB般公開展示出世紙呢?

 

 

香港幾時變成係「國」架?呢舊野話係就係呀?真係燒壞左個腦!即使佢係香港出生,都冇鬼用!

20160503-HKFLAG-FB 

 

回應 (0)
我要發表
user