紅磡九重鮮

2016/05/07 08:19:01 網誌分類: 講飲講食
07 May

本人謹在此解釋:我曾表示會杯葛一切與韓國有關的用品、食品...五年,即是要到2020年才可以解封。今次真係捨諾言陪姪女架!因為佢留港時間唔多,今次離別後,不知何日卿再來咯;佢又講過要食盡紅磡食肆,又見佢好似幾想試吓呢間,咁咪惟有....不過,食完係咪要罰我再將封限期延長多一年呢?

我之前介紹過紅磡間「皇朝」食蒸海鮮火鍋(2016年1月8日講飲講食網誌分類)。結論係:好食就好食,但係食得太急,至在傾計嘅就唔係咁啱。

「九重鮮」與我住處真係一街之隔咋,開左幾個月。因為之前食過「皇朝」,心中總有個疑問:韓國又有蒸海鮮?究竟邊個學邊個?今次選擇佢,除了因姪女想食之外,我都想滿足吓自己嘅好奇心。

入門之處:

門外地下:

門外佈置:

內部裝修:

下面果枝竹籤唔係牙籤,係用嚟挑海螺肉嘅:

木做的餐牌:

選擇不多。基本上得幾個餐,由每位二百幾至五百幾。我地揀左呢個中間價配韓國豬手湯:每位$398。要加菜便要另外加錢;不過,其實個餐本身蔬菜都唔少,個人覺得冇咩嘢必要再加。

韓國啤酒:另外加錢

豬手湯連米先放鑊內,上面再加上九層海鮮塔(因為蒸熟嘅時間不同):

餐牌有教你每層蒸幾耐,餐廳亦提供左一個計時漏斗俾你;不過我地最初係唔記得用個漏斗,後來係覺得冇需要用個漏斗。因為侍應到時到後會幫你:

前菜:可添加.。見倒呢啲配菜才記起此店是韓國菜館!

睇吓個陣容!情侶不宜啦:成棟蒸籠放響中間遮住視線---由頭食到底下兩曾先見倒對方,有咩嘢意思呢?似乎啱果啲老夫老妻---又要一齊食、又唔多想見倒對方....

第一層:都等左成廿分鐘至有得食,蟶子好食,另外果啲唔知係咪象拔蚌,有啲靱!嗱:都話好多蔬菜架啦---蕃茄、菇菇...

第二層:扇貝好食!

第三層:蝦同蜆---其實好多層都有啲蜆狀嘅物體,我真係分唔倒?貝、?貝..           啲蝦好大隻,好好食,但果啲蜆就殼大肉小,真係冇啖食!

           嗱!又有菇菇...

第四層:呢個我識---係北寄貝同龍躉,好食!又有蕃茄、木耳、娃娃菜...

第五層:花蛤?係掛!啲木瓜好甜。

第六層:蟹---每位半隻。蟹係成晚較差嘅海鮮,啲肉好「削」!又係菇菇..

第七層:鮑魚出場,配上蘿蔔、日本蕃薯同鮮冬菇---蔬菜好食過鮑魚!要食好嘢?加錢改食南非鮑囉!

第八層:海螺、?貝、粟米、娃娃菜、日本南瓜..

食完海鮮輪到底層嘅豬手粥(又係有蜆)。味道唔錯、但賣相麻麻,冇咩嘢色水(咁你可以選人參雞湯、又或者加錢....)!我同姪女都覺得皇朝個粥加左芫茜同蔥較香。

埋單:餐價+啤酒+加一服務費。(食唔晒,餐店歡迎你「打包」拎走)

姪女問我俾幾多分佢?我答:我從來唔俾分,祇會講邊樣好食、邊樣唔好食。咁你俾佢幾多分?(咁咪連消帶打囉)

姪女:四分!

我:五分係滿分?

姪女:係。

我地同感:「皇朝」海鮮比較新鮮,但係食得急!此店雖然聲稱要計時,但係時間好似唔係咁緊張,一般而言,要食兩小時(多都無!此店6:30同8:30兩個時段)----第一層都要等成廿幾分鐘啦!不過其後果啲續層食,都冇理時間咯!

價錢同食自助餐差不多(咁梗係計有推廣果陣啦),咁我寧願食自助餐!不過人一世、物一世,咩嘢都試吓囉!

回應 (0)
我要發表
user