港女

2016/05/09 07:04:25 網誌分類: 生活
09 May

家兄一家於三十年前移民美國,姪女姪仔十多歲便接受外國教學,在美國成長。

姪女完成碩士、博士課程便回港工作幾年,其後到上海工作,轉眼便十年。上個月約滿,她決定不續約,返美國陪伴父母,因我嫂過年前入了深切治療室,雖然現已出院在家,但未清楚病源,亦未知如果醫治,姪女要回家再商討處理辦法。

她三月底回港,短留個多月,下星期便返美。期間有獵頭公司邀她往北京工作;她說道:「如果是半年後(即是她處理好家事之後),我或者會考慮!」反正她表示現在已經可以提早退休。四十多歲便可退休,是多少人夢寐以求的事;但不要忘記,她是work hard, play hard之人,她做十年,可能等如別人工作了廿年!

上個星期,香港天昏地暗。當時我問:「今個星期有冇約人行山?」她每次回港,最少都會相約在港時的書友仔、舊同事行一次山。

姪女:「冇呀!都唔知啲咩嘢人嚟,天色暗啲啫,就話驚會落雨淋濕身,會病喎!」唔識得帶傘咩?

我:「我上次跟書友仔從將軍澳行去科技大學,果日抵步前開始下雨,我地連傘都冇,咪一樣咁行,咁易淋病咩(真係冇人病喎)?依家啲人越係錫身,身子越差,遲啲想唔俾人叫東亞病夫都唔得!」

昨日陽光普照,我又問佢會唔會行山?佢答:「人地驚住晒親會中暑喎!約左去行又一城。係咪有專線小巴去又一城架?」

我:「有!就響樓下搭2號小巴。」

姪女:「我同學住響北角,佢話嚟呢度會合,再一齊去又一城。但係我講極佢都話唔知7-11位置,佢堅持搭106過海,要我去觀音廟果個站接佢。」

我:「佢住響北角,由北角搭港鐵咪直接去倒又一城囉!何必多此一舉,要嚟紅磡會合呢?」

姪女:「我都唔明!」

同是香港「本土」人,祇是唔同地方成長,何解思想咁大差異?各位家長:唔該思考吓啦!

回應 (0)
我要發表
user